Mari har ikke immunforsvar

monicabebe

Forumet er livet
Herlighet, så ofte den ungen er syk!

For to uker siden var det spysyken, så en uke etter var det diaré og feber og nå er det en HEFTIG øyekatarr. Blæææææ!

Og hun har vært utrolig mye syk. Det er jo småting, så det er jo ikke alvorlige greier, men herlighet, for et dårlig immunforsvar.

I morgen skal vi til barnelegesenteret for å sjekke fordøyelsen hennes. Hun sliter jo voldsomt med hard mage i perioder. Spennende å se om de finner noe. Og kanskje det er svaret på den dårlige toleransen for sykdommer?

Jaja...måtte bare klage litt. Må jo være borte fra jobb så ofte, og lille spurven min er jo så ofte pjusk!

Klart det er fortvilende - både for at man føler seg så maktesløs når barna blir syke, og så handler det jo etter hvert om å ikke kunne stille på jobb, sykedager, og sånne praktiske ting som bare blir en byrde på toppen

Håper hun snart er ferdig med sykdom, og at dere går en frisk og fin tid i møte!

God bedring til Mari![:)]

Off.. [&o] Ikke gøy det altså. Da Trym begynte i bhg i jan-08, så var han konstant sjuk det første halvåret, nesten ikke i bhg. Også gikk vi til homeopat og etter 2 behandlinger så var han mye bedre. [:)] Og nå er han nesten ikke syk, kanskje omgangsyken 1-2 gangeri året.

Masse god bedring til Mari. Håper immunforsvaret bygger seg opp fort. [;)][:)]

Lykke til med "utredning" av fordøyelsen hennes og [:)]

Vi opplevde noe lignende med Malte da han begynte i barnehage i våren. Luftveisinfeksjon på luftveisinfeksjon (og i julen den verste øyekatarr jeg noen gang har sett!). Var noe helt annet enn Gustav som stort sett aldri er syk. Men det går bedre nå. Lykke til.

God bedring til Mari! Har hørt om flere som sliter det første halvåret/året når barnet har begynt i barnehagen. Får håpe de finner utav mageproblemene i alle fall - og kanskje det kan ha noe med at hun er så hyppig syk. Klemmepå[:)]

For meg så er det logisk at fordøyelsen kan påvirke immunforsvaret! Huff stakar Mari!

Jeg var jo sååå sur på mannen etter vi hadde hat time på barnelegesenteret, for han hadde bare sagt at det gikk bedre med henne. Og dermed ble det jo ikke tatt noen prøver eller noenting. Og hva skjedde da på ettermiddagen da vi skulle til Tønsberg? Joda, hun begynte å presse og trykke og gråte og slite. Hun begynte kl. 14.00 og var våken og presset hele natten. Og neste formiddag orket vi ikke mer, og kjørte på apoteket og fikk kjøpt Mini-klyx. Og da fikk hun det ut heldigvis.

Etter det har hun vært løs i magen, og i dag ringte de fra bhg og sa at Mari har diaré. Arrrrg!

Men vi skal tilbake til legesenteret i dag, og da skal jeg be dem om ¨ta prøver og få sjekket henne skikkelig. jeg mistenker jo intoleranse av et eller annet skag. Men vi får se.

Jada...bare litt mer hjertesukk fra meg!

Huff da ikke kjekt når barna har problemer med magen, Chr hadde også veldig ofte diare når han var på den alderen.
Eller han tålte ikke sitrusfrukter fant vi ut til slutt da.
Håper dere finne ut hva som plager Mari

Jeg forstår deg kjempe godt!! Mina er jo akkuratt lik når det kommer til IKKE immunforsvar. Blir jo gal til slutt[8|]

Back
Topp