*MaRgArItA*`s Diary!!

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Tenkte jeg måtte ordne meg slik dagbok jeg å, så slipper jeg å lufte så masse tanker alle andre plasser, da har jeg de her[:)]
Nå er det liksom døtid, venter bare på EL , men enda noen dager før jeg må ha likt sex [8|] uff....jaja!
Sambo sa han skulle legge inn en lotto kuppong litt oftere denne mnd, hehe....så da får vi se da![:D]
 
Hei apple! Jeg slutta på pilla i august...er jo ikke all verden siden, men føles som en evighet!!! Nå venter jeg el mot helga da, i følge her inne. Så vi hadde sex tirsdag....skal prøve i dag og på lørdag....[:)]
 
Men jeg går sykmeldt for tiden pga en kjinki situasjon på jobben, mens sambo jobber masse!! Så han er sliten og trøtt som regel, mens jeg har masse energi!! Men....får prøve å forføre han så godt jeg kan [:D][:D]
 
Takk Mango!!
 
Ja, da er EL her da....tror jeg....ble ikke så masse senge kos som håpa, men hadde for 4 dager siden og i går....også skal jeg prøve i morra!![:)][:)]
 
Hei Margarita! Lykke til med prøvingen fremover, skjer nok noe snart skal du se!
 
Takk skal dere ha!! Joda, den gikk ganske grei den forføringa, hehe!! Men spørs hvor mange ganger jeg kan gjøre det slik da [:D] haha.....
 
Jeg vil ikke at han skal tro jeg bare vil ha sex pga det å få barn heller.....
 
syns det er litt vanskelig jeg.....
 
Enig med deg i den tankegangen ja.. Men vi prøver å ha sex når vi har lyst.. slik som denne mnd.. ingen av oss var spesielt gira på å ha sex pga at vi jobber så mye å er helt utslitte begge to.. Men når jeg hadde el, så var vi kjempeivrige begge to, uten at vi var klar over at vi traff helt perfekt! Så det går ann å treffe uten at det blir pliktsex av det[:)] Men, vil jo gjerne "legge inn støtet" akkurat når man må da, så tanken ligger vel i underbevisstheten uansett..
 
ORIGINAL: Grimera

Enig med deg i den tankegangen ja.. Men vi prøver å ha sex når vi har lyst.. slik som denne mnd.. ingen av oss var spesielt gira på å ha sex pga at vi jobber så mye å er helt utslitte begge to.. Men når jeg hadde el, så var vi kjempeivrige begge to, uten at vi var klar over at vi traff helt perfekt! Så det går ann å treffe uten at det blir pliktsex av det[:)] Men, vil jo gjerne "legge inn støtet" akkurat når man må da, så tanken ligger vel i underbevisstheten uansett..

 
Slik jeg vil ha det, men det er ikke alltid det klaffer når jeg har EL, og da blir jeg stressa!! hmmm....ikke enkelt dette gitt.....
Og jeg peser nok litt mer en sambo, han er slik at det skjer når det skjer! Men jeg vil det skal skje nå!![:)]
 
Vil bare ønske deg lykke til og håper du får en spire snart[;)]
 
ORIGINAL: Bluebabe

Vil bare ønske deg lykke til og håper du får en spire snart[;)]

 
signerer[;)]
 
 
Back
Topp