Marevan vs Fragmin

Anna77

Betatt av forumet
Eg er hjerteoperert og har en kunstig hjerteklaff. På grunn av denne må eg gå på blodtynnande resten av livet. Eg var 26 år når eg blei operert og då sa ein lege til meg at eg aldri burde få barn. Det var eit hardt slag i magen for meg som er så glad i ungar. Sku eg aldri få min/e egne? Det klarte eg aldri å slå meg til ro med.... Etter mange rundar med diskusjonar med mann og ymse leger blei eg "klarert." Risikofylt prosjekt med mykje, særlig nedturer er eg no endelig komt til veke 12. Skal på tidleg u.l i morgon. Gru/ gleder meg. Spennande og skummelt! Har heldigvis god oppfølging både av fastlege og spesialister. Er sjølvsagt livredd for at det er noke skikkeligt galt med babyen :love017

Eg blei satt over på Fragmin ca i veke 5, Marevan KAN væra skadelig for fosteret, spesielt i første trimester. I starten var det pyton å ta sprøytene, men no syns eg at det går veldig bra. Tar ei morgon (7500) og ei kveld (5000) det er ein stor dose visstnok, ved eit tidlegare forsøk fekk eg for lav dose og endte opp med en TIA (ett lite hjerneslag)

I andre semester er det snakk om at eg skal gå på Marevan igjen.... Noke eg ikkje har lyst til, då eg må væra forsiktig med alt eg et/ drikk fordi det er så mykje som påvirker INR verdien.... Eg har INR apparat så eg bruker til å måle verdien sjølv, men det er likevel litt stress!

Er det noken som har erfaring med Marevan vs Fragmin og vil dele?
Noken som har synspunkt, medisinske kanskje....?

Andre med lignende problemstillinger?

Takknemlig for alle svar!

Anna :Heartbigred

Ingen erfaringer her, ville bare si at jeg synst du er tøff som gjennomfører et svangerskap!:)
Håper noen andre her inne har litt erfaring:)

Ingen erfaringer her, ville bare si at jeg synst du er tøff som gjennomfører et svangerskap!:)
Håper noen andre her inne har litt erfaring:)
Takk :happy: Har vært gjennom mange rundar for å sei det sånn....
Krysse fingrane for at alt går bra, både med babyen og meg :Heartbigred

En liten oppdatering....

Eg får ikkje velga sjølv ke som e best for meg av Marevan og Fragmin. Heldigvis. For til tross for at eg får store mengda Fragmin, så var det ikkje nok. Dosen var litt liten, å nå må eg tilbake på Marevan igjen.... Ikkje veldig stas, men nå kan eg iallefall sjekka blodverdiane sjøl :shy:

Ultralyden i går blei enn stor opptur!! Det ER en baby inni der, hjertelyd og god bevegelse på armer og bein. To armer og to bein. Ett hjerte som slår, lunger, nyrer.... Alt ser bra ut. :love7 Trenger ikkje å ta fostervannsprøve, så det var deilig.

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Gratulerer ;)så bra at alt så fint ut :)
Tusen takk :love017 Var virkelig redd for at det var noe galt, har jo vært i så god form osv. Dessuten jobber visst alderen litt i mot meg, så eg var redd for at eg måtte ta fostervannsprøve.

Det var fantastisk å sjå at den littla spirå inni der bevega seg "masse" - å få målt at den e 9,2 cm frå hode til rompa.... Fantastisk, åsså vise det nesten ikkje endå :Heartred Gledessjokk :Heartred

Gratulera så mykje til deg og Skillz!!!:Heartbigred

Ingen erfaring med ovennevnte, men jeg bruker Albyl-E tabletter og Klexane injeksjoner.

Ingen erfaring med ovennevnte, men jeg bruker Albyl-E tabletter og Klexane injeksjoner.
Jeg bruker Albyl E og :schocked028 Går nå på 3 forskjellige. Fragmin i en overgang til Marevan er stabil.... Hva syntes du om Klexane? Går det greitt å ta sprøytene selv? Eg har bomma litt på ett par av dei siste, å e full i blåmerker på magen :dontknow

Synes det går fint. Men vet at etter et par mnd blir magen veldig øm så det en mnd tid blir veldig vondt og stikke, men så går det over igjen. Om det blir som sist da.

En liten oppdatering....

Eg får ikkje velga sjølv ke som e best for meg av Marevan og Fragmin. Heldigvis. For til tross for at eg får store mengda Fragmin, så var det ikkje nok. Dosen var litt liten, å nå må eg tilbake på Marevan igjen.... Ikkje veldig stas, men nå kan eg iallefall sjekka blodverdiane sjøl :shy:

Ultralyden i går blei enn stor opptur!! Det ER en baby inni der, hjertelyd og god bevegelse på armer og bein. To armer og to bein. Ett hjerte som slår, lunger, nyrer.... Alt ser bra ut. :love7 Trenger ikkje å ta fostervannsprøve, så det var deilig.

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Gratulerer og lykke til videre!! :-)

Back
Topp