Marerittet mitt *link*

Det har vært mitt aller største mareritt også!
Jeg hadde mye smerter med leverproblemer og gallestein når mini var liten, og jeg lærte han rimlig fort å løpe opp til huseier eller naboen om mamma ikke våkna...
Vi har til og med trent på det...
Litt hysterisk kansje, men bedre føre var....

Fluttershy  skrev:
Det har vært mitt aller største mareritt også!
Jeg hadde mye smerter med leverproblemer og gallestein når mini var liten, og jeg lærte han rimlig fort å løpe opp til huseier eller naboen om mamma ikke våkna...
Vi har til og med trent på det...
Litt hysterisk kansje, men bedre føre var....

Jeg skjønner deg godt, og hadde gjort det samme om jeg var alenemamma!

Min største skrekk og.
Jeg er alene med 2 små, og ingen av de vet å bruke telefon eller gå til naboen å spørre om hjelp.
Bor 20 mil unna venner og kjente, så jeg vet ikke hva som hadde skjedd om jeg fikk et illebefinnende.
Mine foreldre hadde jo reagert dersom de ikke fikk tak i meg, men kan jo gå et par-tre dager mellom de ringer.

Åh, det var slag og ja... tenkte veldig mye på det denne uken, for vi hadde om slag på skolen.

uff så fælt. en ting er å være helt alene, værre å oppleve at mammaen bare ligger der og ikke vil stå opp.

Jeg er også livredd det der.. Ungene får ikke opp låsen på døra her, så håper virkelig noen hadde reagert kjapt! :( Huff..

Det knyter seg i magen min hver gang jeg låser dørene om kvelden her, hvis jeg er alene med han.. (Mannen jobber ikke hjemme)
Så jeg ber han ringe meg hver morgen, og at han må ta det seriøst dersom han ikke får tak i meg... uff...
hysterisk sikkert ja!
Men takler ikke tanken på at sønnen skal stå nede å gråte og gråte og gråte, og ikke forstå hvorfor ikke mamma kan stå opp! han er jo sulten, kald, våt, tørst, redd og alene!

Åh, stakkars jente!! Og stakkars mor!!!! Dette skjedde faktisk henne!

Uff det er det verste det kan skje noen..men husker at jeg leste for mange år siden at en mor døde og ingen reagerte, hun bodde med en liten baby og babyen døde av sult får fortsatt tårer i øyne når jeg tenker på det

Jeg har tenkt litt på om jeg skulle svime av eller falle ned trappa, skade meg skikkelig og ikke ha mobil på meg, spesielt om gubben har vært bortreist. Men har aldri tenkt så langt som det der:S

Bra denne jenta fant seg litt mat og drikke. Er verre når det er babyer som ikke klarer å gjøre slikt selv:S

Back
Topp