Mareritt..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Noen som har hatt mareritt siden babyen kom? Jeg vekker kjæresten med at jeg skriker midt på natten..Eller er vel mer som uling..Får ikke til og skrike skikkelig..hehe..
 
Hei på deg.
Nå er riktig nok sønnen min over to år, men jeg var en skikkelig bekymrer den første tiden. Hadde mye mareritt og tror det kom av at jeg var redd for å miste gutten min. De første mndene husker jeg at jeg voktet vogna. Var så redd for at noen skulle ta den lille engelen min. Det er en ganske stor bragd og føde et barn og tanken på og miste han da var urovekkende.
Vet ikke med deg, men hvis du har noen slike tanker om dagen så kan det komme av det. Mareritt er ting ifra underbevisstheten. Enten ting man har opplevd eller som man er redd for, vil skal skje o.l. Husker godt fra ung. skolen at jeg var forlesket i en gutt og i alle mine drømmer ble vi aldri sammen. Dette kom fra underbevisstheten min for jeg visste at han ikke ville ha meg.

Vet ikke om dette hjalp, men jeg vil si det er normalt. Ellers er jeg unormal... hehehe..

Klem
 
Takk for svar! Du er nok ikke unormal nei[;)] Har ikke hatt de på noen dager,så tror nok det var litt av samme grunnen ja..
 
Back
Topp