Mareritt!

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
jeg våknet i dag tidlig av at jeg hadde hatt mareritt [&:] Virkelig mareritt!!

Jeg drømte at jeg kom til ordiær UL (som er om 3 uker), og det var ingen levende baby der inni. Den var død for noen uker siden! Håper virkelig dette bare var en drøm!!

Jeg er fortsatt noe kvalmen og legen har sagt at så lenge jeg er kvalmen er det et godt tegn......

VÆÆÆÆÆÆH!!!! [:o][:o]

det er helt vanlig å ha sånne mareritt. men alt er nok helt sikkert i sin skjønneste orden.

skal fortelle deg om mareritt sist svangerskap.

Jeg hadde lest "de blå sidene" i ett sånt ukeblad. var en afrikansk familie. også fødte hun og babyen kom ut som mulatt. alle trodde hun hadde vørt utro og snudde ryggen til henne. det viste seg at hennes ldefar eller noe var "hvit" og at babyen derfor ble mulatt. hun hadde ikke vært utro.

Så begynte jeg å drømme. babyen som kom ut var "gul" ikke asiatisk som sikkert var meningen, men den var liksom gul. [8D]

og sambo og alle vendte meg jo ryggen. og jeg hadde ikke vørt utro. Det som ble det verste var at jeg begynte å bli litt skrudd i hodet på slutten og tenkte at jo mer jeg tenker på dette her jo gulere blir babyen. så jeg måtte tvinge meg til å tenke på noe annet, hvis ikke så kom det til å skje i virkeligheten. ha ha ha ha ha ha[:D]

men seriøst..... det kommer til å gå såååååååå bra på ul assa:-)

Heelt normalt å drømme slike ting nå som vi er gravide! Jeg drømmer stadig vekk helt syke ting iallefall! [:D]

off for en ekkel drøm!
drømmer mye rart selv også!

Uff, det er ikke så morsomt med sånne mareritt, men tror det er heeelt normalt ;o man går jo å bekymrer seg, så da er det lettere at man drømmer om sånt :) Har ikke tellinga på hvor mange rare drømmer jeg har hadt i løpet av tida jeg har vært gravid ;o

Jo den hørte jeg for ca 2 uker siden [:D]

Klart en bekymrer seg, og som jeg skrev på en annen post her inne så blir en veldig skremt av alle som mister og forteller skrekk historier. Så jeg har nok ikke godt av å lese alt her inne.....

Når noe en så nytt som dette og masse nyt som skal lærest i ny jobb og i svanhgerskapet så blir der mange bekymringer......

Jeg er jo enda prøvetiden, ansatt på 60% MEN i dag fikk jeg ny kontrakt på 79,12% stilling [:D][:D][:D] FANTASTISK arbeidsgiver, må bare få sagt det!! [:D]

Mandrømmer mye som gravid. Og mye rart! Det går nok bra på ul skal du se[;)].

Både forrige gang og denne gang har jeg mareritt hver natt, utrolig slitsomt.Drømmer så mye sykt og absurd at jeg av og til sliter med det resten av dagen[&:]

Det er nok sikkert helt normalt det, jeg har og hatt mareritt i dette svangerskapet. Som feks dagen før jeg skulle til tidlig ul (i uke 10) Da drømte jeg at jeg lå og sov i senga mi og plutselig begynte jeg og blø og det resulterte i en spontanabort, og på toppen av det hele så ringte min kjære samboer meg tidlig den morran fra hotellet. Og tru det eller ei men han hadde drømt at jeg ringte og fortalte at jeg hadde spontanabortert! Jeg fikk drit vondt i magen men alt stod bra til med vårt lille knøtt[:D] Så jeg trur jeg bare drømte det fordi jeg var bekymret og tenkte mye på det, og det gjorde vist typen min og[8D] Så alt står sikkerrt bare bra til med ditt lille nurk, bare senk skuldrene og gled deg til ul om 3 uker[:D] Jeg har min selv om 4 uker[:D] *gleder meg vilt!*

Back
Topp