Mareritt

Neener

Elsker forumet
God morgen piger [;)] Hvordan står det til i dag?
Jeg våknet i dag i et mareritt uheldigvis. Jeg drømte jeg fikk mensen..hehe..huff og huff, men det gikk bra da heldigvis.
Hadde en gynekolog parat hjemme så jeg tok en undersøkelse på kontoret før jeg dro på jobb..ja i drømmen hehe

Flere med rare drømmer eller?

hadde voldsomt med "levende" drømmer helt i begynnelsen,men det har blitt normalt nå! [:)] da snakket jeg i søvne,våknet med tårer som rant eller våknet av at jeg lo! [:D]  sambo hadde mye moro på natten i noen uker! [:D] 

jeg drømmer veldig ofte om amming og at ikke jeg klarer det, fortvilende åikke klare å gi ungen mat[:D][:o]i natt drømte jeg at mannen min hadde tre damer til sengs!!! puh! det var mareritt! måtte gå fra ham gravid å greier, pleier ikke drømme så mye ellers[8|][:)]

Huff, Neener- kjenner igjen sånne drømmer! Mine har også irrasjonelle innslag (hvem har ikke en gynekolog parat hjemme i stua??). En stund siden nå, men i ukene etter positiv test var det masse rare drømmer om at jeg fødte på gata 8 måneder før tiden, men babyen var frisk og alle var glade [:)]. Har hatt flere drømmer om fødsler der jeg får kjeft av jordmor fordi jeg presser for hardt og fødselen går for kjapt.

Jeg drømte at mannen min ikke ønsket dette barnet, og ville gå fra meg.. Våknet opp tårevåt og lei

Ja, drømte for en stund siden at en liten gutt bare spratt ut av magen og løpte etter storebroren,
babisen kunne gå og snakke[:)] men så han bare bakfra... hmm

også hatt masse fæle mareritt, om døden.. men ikke relatert til den lille imagen.
Håper det går over snart,for våkner av det og ligger leenge våken med tankene i de ekle drømmene[&:]

Etter jeg ble gravid har drømmene gått helt over styr!! Har aldri opplevd makan! Hehe! [:D] Hver morgen våkner jeg med en ny drøm å dele med sambo`n... Han bare flirer og hører tålmodig på det jeg har "opplevd"! Her en dag drømte jeg at han var utro noe som resulterte i at jeg var drit sur på`n når jeg våknet..Skikkelig sur! Hehe! Gikk fort over da, heldigvis! Stakkar, kan ikke være lett for mannfolka heller! [:D]

Back
Topp