Mareritt

J_1990

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Er det flere som plages med mareritt her?

Siden før jeg tok test i uke 4 har jeg plagdes med mareritt. Bruker aldri å huske drømmene mine ellers. Men nå.. herregud, våkner flere gang hver natt og drømmer bare tragedier, samboer er utro, forlater meg i graviditeten, familie dør, det er grusomme sykdommer og alt mulig rart. Bare sorgen :bored: Må være hormonene som gjør det eller? :nailbiting:

Jeg har ikke mareritt hver natt, men drømmer utrolig mye rart hver natt. Til vanlig så husker jeg nesten aldri drømmene. Men har hørt at det kan være et graviditetssymptom:happy:

Jeg drømmer veldig mye rart! Helt merkelige ting. Har gjort der siden før jeg fikk positiv test. Har også hatt endel mareritt. sånn husker jeg der var da jeg var gravid med trettenåringen min og. Da drømte jeg spesielt mye om dødsfall og utroskap, våkna og gråt :(

Jeg drømmer også mye rart! I natt drømte jeg at jeg var på ultralyd, og at de tok keisersnitt for å ta ut fosteret, slik at jeg kunne hilse på det. Det viste seg at det var tvilling gutter, med briller. Haha etter jeg hadde hilst på de, putta de fostrene inn i livmora igjen. :laughing001

Jeg drømmer mye rart. Marerittdrømmer.. husker stadig drømmer - d går til normalt lang tid mellom hver gang j husker drømmene. Tydeligvis normalt i graviditet. Ganske snodig

Jeg har drømt at sønnen min var nær v å drukne, at j hadde sa og en svær klomp kom ut, at ei venninne hadde trillinger i magen - og j så de liksom så tydelig.

Drømmer sykt mye. Både bra og ikke bra. Mest mareritt egentlig.

Husker stort sett alltid drømmene. Veldig slitsomt.

I natt drømte jeg at folkene fra Skal vi danse slet med magen, og drev og bæsjet over alt. Husker at en av den hadde skikkelig hard mage og la en skikkelig kabel på dommerbordet. Vet ikke om det går som mareritt, men det skjer mye rart om nettene for tiden :wideyed:

Herregud og mange rare syke drømmer jeg har fortiden. Ofte at kjæresten er utro eller noen som dør.. husker som regel drømmene mine.
I natt drømte jeg at samboern satt på do og bæsja. Og tetta doen så vi fikk brunt dovann i hele leiligheten.. men samboeren flytta seg ikke fra do haha :p må være en gravidgreie!

Her er også drømmene helt koko om dagen, i natt drømte jeg at jeg ventet barn med eksen min - og at samboeren min syntes det var så hyggelig at han også ville ha barn med sin eks :eek:

Samme her, hadde det mye sist gang også! Er helt tragisk hvor virkelig noen av drømmene også føles :hilarious:

Ja fy faen. I natt drømte jeg at jeg var høygravid og at babyen stakk hånda si ut av meg som jeg lå og strøk på :bag:

Drømmer også utrolig mye mer enn jeg pleier. Mye er også mareritt.... hadde jeg ikke tatt test/ hatt andre symptomer, hadde jeg visst om graviditeten på drømmene altså. Var slik med de to andre også! :)

Jeg har ikke mareritt, men hver natt drømmer jeg om babyer og graviditet :hilarious:

Ikke noe særlig mareritt- men drømmer myr rart! Husker det ikke lengre enn at jeg rekker å tenke « det var en sær drøm»

Hei hei! Opplever det samme. Tror det er vanlig?. Noen har mareritt tidlig og andre sent i svangerskapet? Jeg vet ikke, men kan betrygge deg at jeg har drømt mye de siste ukene. Alt fra død, utroskap, storm... Ikke akkurat behagelig, men som min samboer sier; Det er vel en del av det... ☺️

Godt å høre at vi er flere og at det tydeligvis er helt normalt ;) selv om det kan være ganske slitsomt :dead:

Back
Topp