Mareritt

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
noen flere enn meg som sliter med mareritt. Aldri vært plaget med det tidligere,men nå de to siste ukene, ikke en natt uten disse forferdelige marerittene.Begynner og kjenne på manglen på søvn,og de andre symptomene blir jo bare kraftigere når jeg ikke får sovet ordentlig... kan ikke huske at det var slik med førstemann :-)

Jeg sliter veldig med mareritt. Våkner flere ganger om natten gjerne [emoji31]
Sleit med det for et par år siden også, men nå har det blitt ille igjen.

Det samme her. Sliter med mareritt. Føler at jeg knapt sover iløpet av natten :( Fryktelig slitsomt. Og humøret blir deretter og. (Stakkars mannen og barna)

Godt å høre vi er flere iallefall, kjenner lunta blir kortere og kortere for hver dag, må vel gå over snart

Sliter ikke med mareritt, men veldig rare drømmer. Drømmer mye og våkner flere gang iløpe av natta. Lenge siden jeg følte meg skikkelig opplagt... [emoji42]

Så slitsomt, da! Håper det bare er for en liten periode! :O

Jeg drømmer også mye rart, og jeg pleier å våkne i 4-tiden hver natt.. gruer meg til spedbarnsnetter igjen kjenner jeg..

Sliter ikke med mareritt, men drømmer MYE om alt mulig rart! Lurer på hvorfor det er sånn?

Mye drømmer og mareritt ja! Ble blant annet knivstukket i magen i natt [emoji26]

Jepp, det er et av de største graviditetstegnene for meg. [emoji23] Når jeg begynner å drømme helt sinnsyke og skumle drømmer, da vet jeg hva det er [emoji14]

Jeg har ikke mareritt men veldig merkelige drømmer. Heldigvis varer de ikke så lenge siden jeg er våken hver 2 time da ( noe positivt må det jo være :D)

Har hørt at man senere i svangerskapet kan få veldig veldig rare drømmer, noen har drømt at de har født en kattunge feks. Har noen opplevd det før?

Jeg har litt mareritt, men mest merkelige drømmer.. Helt sykt hvor mye rart man kan drømme altså

Jeg har aldri vært plaget med dette, men de to siste nettene har vært forferdelige!
Jeg hadde på søndag kveld ommøblert på det nye rommet til min 10 mnd gamle sønn. Jeg hadde satt senga hans på tvers under skråtaket.
Aner ikke om noen klarer å se det for seg, men kortsiden på senga blir da smalere og smalere inn mot skråtaket.

Jeg drømte da at jeg kom inn til han på morgenen og at han da hadde hengt seg. Hodet hans hadde da kilt seg fast mellom senga hans og taket når han hadde stått i senga.

Fy søren så jævlig det var og virkelig! Fløy inn og trakk senga ut fra veggen da han sov fredelig heldigvis.
Fikk ikke sove etterpå og har slitt av det drømmesynet i over et døgn nå, får dette kunne ha vært reelt.
Aldri senga på tvers inn mot skråtak!

Jeg har aldri vært plaget med dette, men de to siste nettene har vært forferdelige!
Jeg hadde på søndag kveld ommøblert på det nye rommet til min 10 mnd gamle sønn. Jeg hadde satt senga hans på tvers under skråtaket.
Aner ikke om noen klarer å se det for seg, men kortsiden på senga blir da smalere og smalere inn mot skråtaket.

Jeg drømte da at jeg kom inn til han på morgenen og at han da hadde hengt seg. Hodet hans hadde da kilt seg fast mellom senga hans og taket når han hadde stått i senga.

Fy søren så jævlig det var og virkelig! Fløy inn og trakk senga ut fra veggen da han sov fredelig heldigvis.
Fikk ikke sove etterpå og har slitt av det drømmesynet i over et døgn nå, får dette kunne ha vært reelt.
Aldri senga på tvers inn mot skråtak!

Uff, så fælt. Det er pyton med sånne drømmer.

Jeg hadde en natt her hvor jeg drømte at mannen prøvde å drepe meg. På oppdrag fra en annen mann. Vi var på ett skip og jeg løp rundt og gjemte meg. Jeg var kjempe bekymret for den voksende magen, og gjemte meg som best jeg kunne. Den andre mannen drepte andre folk rundt meg, mens mannen min skulle drepe meg og vårt ufødte barn.
Det var en slitsom natt. Det føltes og veldig virkelig.

Back
Topp