Mareritt

Anne-mor94

Andre møte med forumet
De siste ukene har jeg bare hadt mareritt å nesten ikke fått sove de siste 2 ukene :( har mareritt om at den lille gutten vår er syk og må hentes ut me akutt keisersnitt ... er det nå jeg skal høre med psykolog/ jordmor? Vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg trenger nå søvn for er nå ikke i form til å jobbe ..

Uff :( ikkje no gøy å ha slike mareritt :\ du kan jo kontakte jordmor å fortelle hvordan du har det.

Uff :( ikkje no gøy å ha slike mareritt :\ du kan jo kontakte jordmor å fortelle hvordan du har det.

Jeg håper at jeg får snakke med noen for dette er mitt første svangerskap <3 jeg håper at lille gutt har det bra inni magen, det er ikke så mye liv på dagtid men mest på natters tid så kjenner ut som en som holder på å turner [emoji23]

Jeg håper at jeg får snakke med noen for dette er mitt første svangerskap <3 jeg håper at lille gutt har det bra inni magen, det er ikke så mye liv på dagtid men mest på natters tid så kjenner ut som en som holder på å turner [emoji23]
Jeg husker mitt første sv.skap. Jeg gikk å bekymra meg og hadde helt ekstreme drømmer. Da var jordmor veldig god å ha, til å kunne snakke med[emoji173]️ lillegutten din har det nok helt fint i magen [emoji173]️ håper du får snakket ut og får hjelp [emoji173]️ sender deg en klem[emoji173]️

Det må være slitsomt å ha det slik. Sender deg alle varme tanker. Hvis det er noen trøst så er merkelige drømmer vanlige i svangerskapet. Men om det ødelegger søvnen din burde du snakke med noen

Back
Topp