Mareritt!

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Er det flere enn meg som har de sykeste drømmene/marerittene om nettene? I flere uker har jeg drømt så sykt at jeg tørr nesten ikke fortelle det til noen :)

I natt drømt jeg at jeg skulle lufte dynene men ble angrepet av små hoppe-klype-slanger som satte seg på armene mine. Prøvde å kaste de vekk,men de bare kom tilbake... hahahah :D

Natten før var jeg på ferie da det kom to tsunami bølger og det eneste jeg brydde meg om var om iPaden var i sikkerhet ;)

Ja, det er helt sinnsykt for tiden... Jeg våkner klissvåt hver morgen pga mareritt :p plaget med syke drømmer før graviditet, men nå har det virkelig toppet seg :)

Ja!!! Har hatt det i et par uker nå. Jeg drømte at jeg var på date med Justin Bieber natten før jeg testet positivt. Han var helt elendig til å kline :-p

Jeg drømmer mye sjukt til vanlig jeg, men i dag likte mannen drømmen min..

Jeg tok en dupp på sofaen rett før han skulle på jobb, og da drømte jeg at jeg hadde vist frem puppen min og han tente skikkelig på meg, slik at vi tok en rask en før han dro. Da jeg våkna var jeg litt usikker på om vi faktisk hadde hatt oss eller ikke. Haha :happy090

I natt drømte jeg at jeg fødte i uke 24, på kjøkkengulvet mitt.. Og ut kom et barn i to deler: kroppen for seg og hodet for seg. Sa til samboeren at jeg fødte på kjøkkengulvet og han ble helt fra seg, for han skjønte ikke at det var en drøm...

Ja, syke drømmer, utrolig livaktige og detaljerte! Under første graviditet hadde jeg mareritt om at jeg ble stalket av Mark Sloan (grey's anatomy), og han var altså SÅ vanvittig skummel! Lurte bak hjørner og busker.. Jeg sov med lyset på tilslutt, og gruet meg til nettene

Og så har jeg drømt at jeg fødte en robot, en annen gang en stinkende hund

Haha ja gjett om! I natt måtte jeg spise et helt langbord med ulike kremkaker! Var kvalm når jeg våkna! :p Natta før det ble jeg jaget gjennom skogen av en øksemorder og gjorde alt jeg kunne for å komme meg unna, men han fant meg uansett!

Har ikke noe særlig mareritt, men masse livlige og rare drømmer. Husker det var sånn i forrige svangerskap også. Føler meg noen ganger helt utslitt når jeg våkner:P

Har ikke hatt det ennå, men husker dette godt fra forrige svangerskap! Da hadde jeg innimellom mareritt som vekte meg om natten!

Huska da va veldi mykje spesielle drømma sist graviditet vertfall!:o eit av dei første tegnene faktisk!;) dinna gongen har da venta på seg.. men kanskje lika greit, for huska dei drømmane va so livaktige og sære at da va skummelt!!:p

Haha.. morsomt å lese om alle de rare drømmene. . Kanskje vi kan ha denne tråden for å dele våre drømmer utover svangerskapet. ;)
Selv har eg ikke så mange morsomme drømmer for tiden. De begynner fint med noe sånt som at eg er på farmen, og så kommer is og angriper oss. De dukker som regel alltid opp for tiden.

I natt drømte jeg at mannen satte fyr på gården til søstra si!!! han syntes ikke der var noe rart med det heller
..

Er det flere enn meg som har de sykeste drømmene/marerittene om nettene? I flere uker har jeg drømt så sykt at jeg tørr nesten ikke fortelle det til noen :)

I natt drømt jeg at jeg skulle lufte dynene men ble angrepet av små hoppe-klype-slanger som satte seg på armene mine. Prøvde å kaste de vekk,men de bare kom tilbake... hahahah :D

Natten før var jeg på ferie da det kom to tsunami bølger og det eneste jeg brydde meg om var om iPaden var i sikkerhet ;)

Di to siste nettene har jeg hatt livlige drømmer/mareritt.. natt nr 1 drømte jeg at samboer ble angrepet at ei gaupe, mye hyl å skriking.. helt forferdelig. Skjønte ingenting når jeg våknet.. natt til idag drømte jeg en koselig drøm i utgangspunktet, der jeg om flere venninner var sammen å kosa oss.. men avsluttet drømmen med at jeg hadde en SA med fryktelige smerter osv.. da var det bare å ringe rundt til jordmor, lege og ultralydlegeb for å informere.. så våknet jeg å hvert våken side :/

Jeg har ikke hatt mareritt heldigvis, men drømmene er virkelig sv den livlige sorten kan man si;)

Jeg har også helt sjuke drømmer! Har drømt om edderkopper og kakerlakker og myye om Harry Potter! Og om at jeg kjører kjempefort i et tog. Har også drømt mye om ekskjærester. Lurer på om det kroppen som gir sitt absolutt siste adjø til å noen gang være med en annen mann :) hadde også mareritt om sa her en natt.
Jeg ler meg forøvrig skakk av noen drømmene beskrevet her. Justin bieber, føding av roboter og stinkende hunder.. :)

Hehe, i morges våknet jeg og var dødssliten etter å ha kjørt lastebil og kjeftet på ungene for at de hadde bøyd kurioen sin hele natten!:-P

Drømmer veldig mye fortiden.
Drømmer ofte om tvillinger.
Eller at alt jeg spiser er gift. Slitsomt. Blir jo sliten av å sove haha

Back
Topp