Mareritt

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Stakkars lille gutten min... I dag har han fått vaksine på 3mndskontrollen, og nå i kveld har han hatt mareritt to ganger. Kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men han har ikke hatt mareritt før. Daaaaakars, jeg endte med å ta ham opp og la ham sove oppå meg under Ylvis.... Åååååå, lillen min...

Stakkar liten!
Det var nok godt å få trøst av deg da. Trygt og godt. :)

Her har vi tatt BCG vaksinen før hjemreise fra barsel, og hepatitt B vaksinen på 6 ukers kontrollen. Gikk veldig bra begge gangene! :)
Hepatitt B vaksinen må etterdoseres to ganger til, så blir en del vaksiner til. Men det går bra! :)

Huff da. Stakkar liten gull ❤
Vi skal ta vaksinen i dag, fremskynder den noen uker så han får en vaksine før vi reiser.
Håper han tåler den fint :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Stakkar liten!
Det var nok godt å få trøst av deg da. Trygt og godt. :)

Her har vi tatt BCG vaksinen før hjemreise fra barsel, og hepatitt B vaksinen på 6 ukers kontrollen. Gikk veldig bra begge gangene! :)
Hepatitt B vaksinen må etterdoseres to ganger til, så blir en del vaksiner til. Men det går bra! :)
Hvorfor har dere tatt den så tidlig?

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Stakkar lille. Godt å ha mamma'n sin å trøste seg på da :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Hvorfor har dere tatt den så tidlig?

❤ Prinsen født 3.juli ❤
Nyfødte som har en mamma eller pappa fra Øst-Europa, hvor tuberkulose og hepatitt ennå er eksisterende, får tilbud om dette. Det er i tilfelle man tenker å reise dit for å besøke familie, eller om familie kommer hit på besøk.

BCG er jo ikke lenger på vaksineprogrammet tror jeg, men uansett bedre å få den som nyfødt enn å grue seg til denne i ungdomstiden. Hi hi!
Storesøster fikk ikke arr engang!
Lillesøster har fått et lite, lilla merke da, så vil nok synes på hennes, men hun gråt jo overhodet ikke når hun fikk den rundt en uke etter fødsel. :-)

Vi takket ja med det samme, spesielt siden det nå har vært tuberkulose her i landet nylig, på den skolen.

MEN; om hverken du eller mannen din er fra Øst-Europa (mulig andre land også) vil du IKKE få dette tilbudet.
Og, som jeg skrev over, dette er jo vaksiner som ikke lenger er i vaksinasjonsprogrammet for norske barn.

:(
Stakkar... hvordan er de når de har mareritt? Håper han ikke kommer til å bli for mye dårlig og at marerittene tar slutt

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

:(
Stakkar... hvordan er de når de har mareritt? Håper han ikke kommer til å bli for mye dårlig og at marerittene tar slutt

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Han gråt/skvatt/virket redd, men var tydelig i søvne.... Daaakars... Antar at det da var mareritt? :-) ble ikke flere etter jeg koste ham :-) litt mer urolig natt i natt etter vaksina, men ellers fin i formen igjen :-)

Back
Topp