Mareritt! :(

madison25

Glad i forumet
Uff, jeg er virkelig plaget med mareritt for tiden. Våkner flere ganger om natten pga det og det er det ene marerittet etter det andre.. De er skikkelig grusomme og jeg er helt utslitt når morningen kommer :( Inatt våknet jeg en gang av at jeg gråt faktisk for jeg var så redd i drømmen.. Drømmer ingenting om den lille i magen, men masse andre absurde grusomme og skumle ting :( Har vært sånn i laaang tid nå. Kommer det av graviditeten tror dere? Jeg vet jo at det er vanlig å drømme mer når man er gravid men dette blir bare for mye... Håper det gir seg snart..

Har det på samme viset :( ikke noe ålreit i det hele tatt....

Samme her...skikkelig psycko drømmer..merkelig at det er slikt ja. Kanskje google drømmer+graviditet

Ja, sånn er eg også og var sånn heile siste svangerskap men heldigvis var det ikkje kun mareritt men også tull drømmer. Snakka med mora mi ein gong om det og ho sa at ho opplevde det samme i alle sine 4 svangerskapa.

ååh:( ikke noe særlig damer :( jeg drømmer og mye, og natten virker som en evighet noen ganger:P men ikke noe mareritt heldigvis :)

Samme her..masse mareritt :/

Vi var visst mange som hadde det sånn :( Har googlet det litt og det er visst veldig vanlig når man er gravid. Litt godt at det ikke er hjernen min som er helt forskrudd :p

Jeg å drømmer masse nå som jeg er gravid, men heldigvis bare flaue ting og ikke skumle :P

Back
Topp