Mareritt

Lykke<3

Forelsket i forumet
Våknet i natt etter et mareritt, det føltes så ekte, hva helt i fra meg og såå redd...

Drømte at jeg hva på sykehuset og fødte ei jente, så hva jeg så ned dopa på så mye medisiner og div..
Og samboer hadde død i en bil ulykke eller no, så jeg hva så langt nede.. Husket lite av fødselen,
men hadde vist sagt at jeg ikke ville ha ungen å sånn.. Så når jeg våknet til meg selv noen timer senere i drømmen, så hva jenta mi borte og jeg fikk helt panikk.. De sa de hadde gitt henne til en fosterfamilie siden jeg ikke ville ha no med henne å gjøre.. Holdt på å klikke heelt og viste ikke hvor jeg skulle gjør av meg.. De kunne jo ikke bare gi henne vekk når jeg ikke hva meg selv..... Skrekk, grein å kjefta på de og livredd jeg aldri skulle få se henne...

Så våknet jeg, hva helt skjelven og nesten i tårer, tok lang tid før jeg sovnt igjen :/ uff

Andre som har hatt mareritt??

Huff.... :( Hørtes ikke kjekt ut!
Jeg hadde også mareritt i natt, drømte at jeg var på intimkonsert med Justin Bieber :P Don't ask!!!

Våkner bare illsint mitt på natta å har mest lyst til å slå i veggen,
men hadde mange sånne mareritt drømmer i forrige svangerskap.

Værste drømmen jeg slet med i flere mnd før fødseln var at jeg drukna ungen hver gang jeg skulle bade den.
Hadde panikk for å bade ungen etterpå

Back
Topp