Mareritt!

Lizz83

Gift med forumet
Er det flere som har mareritt?? Jeg har mareritt nesten hver natt og det er skikkelig pyton. Det går selvsagt ut over nattesøven min og føler meg konstant trøtt.

Jeg drømmer mest om at sambo finner seg ny dame og ikke vil ha meg lengre (etter nesten  10 år sammen) eller om at jeg skal dø under fødselen... (noe som nesten skjedde med meg forrige fødsel og som jeg skal på samtale med sykehuset om).

Jeg vet at det er normalt å drømme mye når man er gravid altså, men detter er bare slitsomt :-/

Uff du er ikke alene der!
drømmer ofte at typen er utro så må samle meg litt om morningen så det ikke blir baluba :D 
drømmer om kaker jeg må lage, mat jeg må kjøpe!
det går i alt =)
er jo litt artig også he he 

Har bare mareritt jeg også... Drømmer mye om at typen finner seg ny kjerring eller at babyen min blir alvorlig syk .... :(

her også!
Drømmer ofte at han er ute å drikker seg hinsides full og jeg sitter å må ordne opp.
Eller at han er utro, gjør slemme ting, stikker av
 osv osv osv

Dagen før jeg tok grav.test så drømte jeg jeg mista fosteret mens jeg bada.
Har også drøm at min mor stikker av med min nyfødte og at jeg ikke finner babyen.

Skikkelig ekkelt!

Ja, æsj :( Drømte i natt at den lille begynte å kaste opp blod, også når jeg skulle dra til sykehuset eller hva jeg skulle, så stod det en veldig sint ulveflokk utafor døra så jeg ikke kom meg ut :P 

Vonde drømmer betyr godt! :)

Merka når jeg leste det at det er godt jeg ikke er alene! Trodde jeg bare var rar...! Hehe

Offda, hørtes ikke godt ut med slike drømmer nei!

Får håpe de snart forsvinner, ikke godt å våkne sliten..

Back
Topp