Mareritt

Honningblomsten

Forumet er livet
Hver eneste natt har jeg mareritt! Hver gang handler det om at jeg og flere andre blir holdt fanget, jaktet på eller voldtatt! :( Er skikkelig ekkelt! Får litt utøya assosiasjoner noen ganger når jeg våkner :/
I natt drømte jeg at jeg og stesøstra mi ble holdt fanget og voldtatt, og så prøvde vi å rømme og sånn! Sinnsykt ekkelt..
Har alltid sånne rare drømmer når jeg er gravid. Det er vell på grunn av hormonene. Men jeg har aldri hatt mareritt hver eneste natt liksom.

Takk gud for at jeg ikke er alene!!! Jeg har også slike 'sprø' drømmer! Det var en av 'symptomene' mine på at jeg var gravid. For slik hadde jeg det forrige gang også. Samboeren min spør hver morgen, hva rart drømte du i natt?!!

Takk FrustrertFrøken, for at du delte dette, for nå vet jeg at jeg ikker er alene om å ha slike drømmer!

frk.lykkelig skrev:
Takk gud for at jeg ikke er alene!!! Jeg har også slike 'sprø' drømmer! Det var en av 'symptomene' mine på at jeg var gravid. For slik hadde jeg det forrige gang også. Samboeren min spør hver morgen, hva rart drømte du i natt?!!

Takk FrustrertFrøken, for at du delte dette, for nå vet jeg at jeg ikker er alene om å ha slike drømmer!

Hehe, det er bra vi er flere!
Det slår aldri feil liksom! Jeg drømmer nesten alltid at jeg må hoppe fra noe som er kjempe høyt, og ned i vannet! Er like nærvepirrende hver gang :P hihi :)

Enda godt å våkne hver morgen da :-)

Jeg også har veldig livlige og ofte ekle drømmer når jeg er gravid -har begynt så smått denne gangen pgså..you're not alone...!

så ekkelt, jeg og hadde sære drømmer i forrige sv,skap, men det dride seg ofte om å føde en flokk med kattunger og lignende

Back
Topp