Mareritt om svangerskap..

Babytanker

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
I natt drømte jeg at jeg var trillinggravid uten at noen leger eller jordmødre hadde informert meg om at jeg ventet mer enn 1 barn.
Det var først da 1. barn var komt ut etter mye pressing og slit at de ba meg fortsette fordi jeg ikke var ferdig. Ble jævli forbannet og fikk da presset ut den siste... men neida, en gang til! Når tredjemann skulle ut var jeg kvalm, sint og sur og tryglet om keisersnitt.
Omsider fikk jeg presset barnet ut.

Det viste seg å være 2 gutter og 1 jente. De sendte oss tidlig hjem fra sykehuset uten at jeg hadde prøvd å amme og uten at barna hadde fått bleier eller klær på seg.

Når vi kom hjem hadde vi visst nok ikke handlet inn noe babyutstyr.. det ble jo kaos i mitt hode! Jeg som har kontroll på alt, var sveitt og våt når jeg våknet..

I natt drømte jeg at jeg var trillinggravid uten at noen leger eller jordmødre hadde informert meg om at jeg ventet mer enn 1 barn.
Det var først da 1. barn var komt ut etter mye pressing og slit at de ba meg fortsette fordi jeg ikke var ferdig. Ble jævli forbannet og fikk da presset ut den siste... men neida, en gang til! Når tredjemann skulle ut var jeg kvalm, sint og sur og tryglet om keisersnitt.
Omsider fikk jeg presset barnet ut.

Det viste seg å være 2 gutter og 1 jente. De sendte oss tidlig hjem fra sykehuset uten at jeg hadde prøvd å amme og uten at barna hadde fått bleier eller klær på seg.

Når vi kom hjem hadde vi visst nok ikke handlet inn noe babyutstyr.. det ble jo kaos i mitt hode! Jeg som har kontroll på alt, var sveitt og våt når jeg våknet..
Slike drømmer har jeg hatt mange ganger. Også uten at jeg har vært gravid kjernen i drømmen er som regel at barna kommer plumst på og at man ikke har noe som helst av klær osv trorundt det er helt vanlig. Jeg har også mye rare drømmer nå som jeg er gravid. Faktisk så var dette et av mine første graviditets tegn. Drømmene mine ble mye tydeligere med engang jeg ble gravid. Før positiv test. Utrolig

Jeg ble advart av ei venninne at man har syke drømmer når man er gravid.
Før jeg visste at jeg var gravid så drømte jeg om at vi annonserte ankomsten til babyen på bryllupsdagen vår, noe vi faktisk skal gjøre om et par ukers tid, da jeg er 12 uker dagen etter bryllupsdagen.

Men samboeren har måtte vekke meg noen ganger og strykt meg lett fordi har visst grini i søvne.
I natt drømte jeg at jeg stod midt utti veien og blødde nedentil og hadde panikk. Så la jeg meg til å sove med pute og dyne på en barnehage i nærheten og ble vekt av barn som kastet sand på dyna :wideyed:

Bare sykt rare drømmer :)

Huff så fortvila :(
Jeg drømte at jeg hadde kjøpt meg vogn i natt, og ingen skulle vite at jeg var gravid enda, så jeg gjemte vogna i hagen.. Når jeg kom dit etterpå hadde noen satt på en vannspreder akkurat der, så vogna var søkkvåt og ødelagt.. Etter en stund, lå plutselig søsteren min i den (hun var plutselig 2 år istedet for 16...) mye rart man kan drømme :p
Dette var sikkert fordi jeg så på barnevognsiden på fb før jeg sovna, og leste x-antall annonser det sto "vogna er lagret tørt og inne" ;)

Back
Topp