Mareritt morgen ... :(

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Våknet av ett dunk ... det var lille snuppa som datt ned fra sengen ... hun hylte :( ringte 113 og hun vi pratet med ba oss dra ned til legevakten for sjekk for sikkerhetsskyld. Ingen kuler eller synlig skader enn noen blåmerker :/ stakkars lille snuppa mi :'( ♡ nå sitter vi i taxi mot legevakten

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Uff da.. Det var ikke noe særlig.. Håpe det gikk bra md henne. Lykke til!

Uffda, forferdelig når noe skjer med disse små. Men det er ganske utrolig hvor mye en baby kropp tåler. De er jo ikke redde for å slå seg så de er jo helt slappe i kroppen når de faller og derfor skader de seg mindre enn en voksen person ville gjort. Det at hun gråter er jo et bra tegn. Håper det viser seg at alt er i orden.

På vei hjem nå :) alt gikk bra, heldigvis ♡ alle tegn er gode men fy så skummelt ...

Huff så skummelt!! :( Godt alt gikk bra :)! Samme skjedde med babyen til en venninne, gikk veldig bra der og - utrolig hvor hardføre de egentlig er :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg skalv når jeg trøstet hun men var rolig så hun følte seg trygg ♡ det er driiiiit skummelt :( stakkars jenta mi ♡ har bitte liten kul og blåmerke i pannen :( men vil ikke tenke hvor ille det kunne gått ... :/

Samme skjedde med første jenta mi da hun var ca 4 mnd gammel. Jeg var jo helt hysterisk og tenkte at jeg måtte være verdens verste mor! Men det gikk heldigvis veldig bra det også. De på legekontoret sa jeg kunne komme ned for en sjekk, men at jeg skulle ta det med ro fordi de små tålte veldig mye siden de er så myke. Alt var bra...unntatt samvittigheten min da. La henne aldri på yttersiden etter det, og var nøye med å legge henne over i egen seng før jeg sovna selv:)

Samme skjedde med første jenta mi da hun var ca 4 mnd gammel. Jeg var jo helt hysterisk og tenkte at jeg måtte være verdens verste mor! Men det gikk heldigvis veldig bra det også. De på legekontoret sa jeg kunne komme ned for en sjekk, men at jeg skulle ta det med ro fordi de små tålte veldig mye siden de er så myke. Alt var bra...unntatt samvittigheten min da. La henne aldri på yttersiden etter det, og var nøye med å legge henne over i egen seng før jeg sovna selv:)
Følte meg sånn selv min kjære sa at de er så avslappet at de skader seg mindre. Natalia er 4 mnd om 9 dager ♡ hun ligger nå kun i midten mellom meg og min kjære

Huff så fælt :( kan jeg spørre hvordan hun fikk det til? Skjønner det må ha vært en fæl opplevelse!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så fælt :( kan jeg spørre hvordan hun fikk det til? Skjønner det må ha vært en fæl opplevelse!

Ålet seg ut ved å dytte i meg :(

Å hun lå i deres seng? Huff, det er skummelt :(

Ja, etter mating på natten. Kjempe skummelt :(

Plutselig skjer det :(

Må ha vært ubeskrivelig vondt å oppleve! Godt det endte bra :D

Derfor jeg aldri har barna i senga vår! Kjenner også noen som opplevde noe når barnet lå i midten av sengen, mamman bråvåkna av at pappan hadde lagt armen (i søvne så klart) over ansiktet på babyen så han ikke fikk puste :eek: så tør ikke å ha dem i senga uansett jeg :P

Må ha vært ubeskrivelig vondt å oppleve! Godt det endte bra :D

Derfor jeg aldri har barna i senga vår! Kjenner også noen som opplevde noe når barnet lå i midten av sengen, mamman bråvåkna av at pappan hadde lagt armen (i søvne så klart) over ansiktet på babyen så han ikke fikk puste :eek: så tør ikke å ha dem i senga uansett jeg :p

Her nedla jeg forbud mot å ha gutten i senga sammen med pappaen etter at han 2 ganger hadde lagt dyna si over ansiktet til lille gutt i søvne. Jeg brå våknet og følte at noe ikke stemte. Etter det får han ikke være i senga annet en hvis vi ligger der alene eller at han og pappaen koser i våken tilstand.

Back
Topp