Mareritt i svangerskapet. .

CherryCherry

Blir kjent med forumet
Er det vanlig å drømme så stygt i svangerskap? Dette er tredje gangen eg går i svangerskap å kvar gang har eg hatt ofte med mareritt, det er så fælt!! Har snakket med en vennine av meg og ho og gjør det. så vi lurer på om det er vanlig for alle og "koffor" det er sånn :)

Jeg sliter også veldig med mareritt. Har lest at det er kroppens måte å forbedrede deg på å bli mor :)

Eg har masse mareritt! Om alt mulig, men husker som regel ikkje dei når eg står opp om morgonen :) men ana ikkje koffor..

Jeg har hatt Max tre mareritt jeg vet om så langt i dette svangersskapet. Hadde mer første gang. Nå vet jeg mer om hva jeg går til :P sikkert derfor det ikke har vært noe mye av det. Håper det fortsetter sånn.

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Sikkert desse hormonene mine som danser samba :p er jo mor til 2 fra før, så veit ka eg "går" til !? :D
Er som oftest aleina med dei 2 andre, så er sliten og trøtt, av en stressende kvardag. sikkert derfor eg drømme så stygt!? Nei er sånn med meg og, at eg ikkje huske ka eg drømme om, kan våkne opp då som sint,trist/lei meg o.l. er ikkje noke kjekt, håper det går over snart ;)

Sikkert desse hormonene mine som danser samba :p er jo mor til 2 fra før, så veit ka eg "går" til !? :D
Er som oftest aleina med dei 2 andre, så er sliten og trøtt, av en stressende kvardag. sikkert derfor eg drømme så stygt!? Nei er sånn med meg og, at eg ikkje huske ka eg drømme om, kan våkne opp då som sint,trist/lei meg o.l. er ikkje noke kjekt, håper det går over snart ;)

Jeg drømte at vi hadde fått lus i hodet på alle 4 i natt... Heldigvis var det ingen lus der når jeg våknet. Stressende m sånne drømmer!

Jeg drømmer hver natt, og det er ikke noe gode drømmer jeg har :( Ser ut som det er noen som drømmer rart under svangerskapene :)

Sist drømmte jeg mye rart, men skjelden mareritt. Nå Har jeg mareritt og drømmer de helt SYKESTE ting! :P:P

Som oftest drømmer jeg rare ting men i natt hadde jeg skikkelig mareritt. Våknet til tårevåt pute.. Hater det:-/

Back
Topp