Mareritt / drømmer

Mrs White

Forelsket i forumet
Herregud jeg var med på noe helt sykt igår kveld. Jeg var sinnsygt sinnsygt trøtt og gikk å la meg halvti. Ca en time senere våknet jeg av at jeg satt ved fotenden av sengen og hadde hjertebank. Da husket jeg plutselig at jeg hadde skreket høyt og sen høyt spurt "Hva er det? Hva er det? Hva er det?". Samboern min skjønte jo ingenting og han spurte hva jeg holdt på med. Og omtøknet svarte jeg at der var noe "edderkoppgreier over hodet mitt". Helt helt sykt. Jeg husker ikke en gang hva jeg drømte, og jeg måtte spørre om det var jeg som skrek eller om det var noe på tv:n.. Jeg drømmer forferdelig mye rart altså og våkner aldri utvilt... Er det flere som har mareritt/ drømmer mye?

Åh, det er så fælt. Jeg drømmer også mye rart å sover utrolig dårlig. I går når samboeren min skulle på jobb reiste jeg meg opp i senga å sa: "Åh, så godt at du vekte meg. Noen skulle akkurat slå meg ihjel med et balltre". Han begynner jo å bli bekymret for meg ;) I mårrest sto jeg til slutt opp klokka 6 å lagde frokost til han i stede for å ligge å vri meg i senga.

jeg har hatt mareritt hele tiden gjennom svangerskapet. senest i natt drømte jeg om han Breivik. er ikke første gangen jeg har mareritt om han  emoticon
ellers drømmer jeg om andre som vil skade meg og barna, eller krypdyr. at marker er på vei inn i huden min osv. er forferdelig mye rart jeg drømmer nå. er det ikke mareritt er det bare noe heeelt latterlig.

Kan ha bra sære drømmer jeg og. Hadde en hvor jeg og søskenbarnet til sambo var uteå syklet med sønnene våre, stoppet på en butikk, og lot ungene sitte aleine i sykkelsete mens vi gikk inn! Da vi kom ut, merket jeg at gutungen ikke hadde seler på! Fikk festet han, syklet så hjem til mamma, jeg sov der på det tidspunktet jeg hadde drømmen, kom til ene bakken og da var vi plutselig i bilen, men samtidig så syklet vi! hahaha.. også sto det en moped i veien, så vi kom ikke forbi, og jeg tutet og tutet samtidig som jeg satt både i bilen og på sykkelen! Merkverdig drøm! Men veldig glad det var en drøm!!

Ja, du er ikke alene, selv om det der hørtes ekstra slitsomt ut.
Jeg har alltid hatt mange rare drømmer, men etter at jeg ble gravid har det ofte handlet om barn. Har drømt flere ganger at jeg får en jente og som regel blir hun 4-5 år på et par dager og tar fullstendig over kontrollen. Jeg skal mate henne, men finner henne i køen på en restaurant hvor hun har bestilt kake feks.. hehe
I går drømte jeg at jeg fikk henne, men dro bort en tur mens hun var alene og hadde samme bleie i 26 timer. Jeg manglet alt av babyutstyr og følte meg som en elendig mor. Må nok begynne å handle inn litt :-)

Jeg har hatt noen mareritt i det siste ja. Men ett jeg hadde natt til i går synes jeg rett og slett var creepy. Drømte om babydukker (sånn de så ut ved sånn ca 1950 årene), som han i trærne og gråt, og så var det en som jeg drømte drukna. Så glad det var en drøm!

Ja herregud hvilke rare drømmer vi har - hihihi. Jeg lo godt av deres fortellinger :-)
Det er bare bittelitt kjipt at man er så ufattelig lite utsøvd på morgenen..

Ja, jeg drømmer så utrolig mye rart og skummelt!! Huff.. merkelige greier! :/

Ja, her er det mange syke drømmer. Sånn var det sist graviditet også :(
I natt drømte jeg at jeg gikk fra mannen, og at han ble sint men at han syntes det var helt greit! :(
Og i drømmen hadde jeg vesla og var gravid også :-S

Har fortalt mannen om mange av drømmene, og han sier alltid: Du er litt psyk du!
Hehe

ja, jeg drømmer hver natt... og nå når jeg nærmer meg fagprøve drømemr jeg så masse rart om den...

den rareste drømmen jeg har hatt var da jeg drømte at ungen i magen hadde tre par øyne og rumpen fram og tissen bak :P haha

Huff... forferdelig slitsomt... Har drømt like mye ekkelt og skummelt i alle svangerskapene, mot slutten har jeg drømt at jeg føder på di merkeligste plasser, å føder di merkeligste ting... Har født allt fra trehjulsykler til edderkopper.. En gang fødte jeg alle babyklærne først, så kom ungen... Praktisk egentlig ;o)

uff har såååå mange mareritt for tiden. våkner med hjertet i halsen mange ganger..
drømmer mye at eg eller en i familien min blir drept. eller at eg må drepe folk osv.. uff.. helt forferdelige drømmer.. hadde noe av dette i dei andre sv.skapa og, men da var det rare drømmer og ikkje mareritt..

Back
Topp