Maren og Ymmy *bilder*

madame

Glad i forumet
Litt bilder frå vår morgen i stallen :) Skulle ønske eg kunne legge ut desse bilda med lyd! For makan til pratsom tuppe skal ein leite lenge etter..den ponnien får høyre mykje rart ja..hehe. "Stå stille no Unni (ho heiter Ymmy da, men det er vanskelig å seie)" "No va du kjempeflinke!" "Ikkje slikk på nasa mi, fy skam, det ekje lov!" "Pass dej litt, Unni, ej skal forbi.." "Sann ja, et litt høy du Unni..va det godt? Ja..det va so godt!" "Skal ej børste dej litt Unni? Blir du fine på håret no?" "Mamma, kle på ne Unni, ho fryse. Veeent, ej skal ha på selane." "Ha på litt spray mamma, håret e rotete! (showshine på flokane..)" Ler godt av desse to tuppene altså..hehe

Så utrolig herlige bilder!

Har sniktittet litt på facebook også, ser ut som de storkoser seg sammen.
Virker som Maren har full kontroll[:D]

fantastiske bilder

smelter helt her jeg sitter!!

ORIGINAL: Katey

Så utrolig herlige bilder!

Har sniktittet litt på facebook også, ser ut som de storkoser seg sammen.
Virker som Maren har full kontroll[:D]

Så fine bilder[:D] en hest er en venn for livet altså[:D]

Jeg ønsket meg hest,da jeg var liten....

Så herlige bilder! Tydeligvis funnet tonen og blitt gode venner disse to ja [:D]

Tusen takk for fine ord, snille damer :) Er veldig kjekt å sjå dei to ilag ja, herlige frøkner! Maren stod og kika på hestane ute her ein dag, så sa ho "Mamma, der e din hest, og der e min hest. Dei elska mej!"

I dag var det forresten ein hest som plukka av ho hua. Ho snudde seg forskrekka, tok tak i hua si og drog den ut av munnen på hesten, og sa, "Fy skam, ikkje ta den!!" Så det manglar ikkje på attitude mot dyr på 450 kg..hehe

ORIGINAL: *trinemor*

Nydelig jente og hest [:D]

Moro med en så god og trofast venn da [:)]

Back
Topp