Marcus er herlig om dagen

Anjalef

Gift med forumet
For en stund siden var vi hos svigers, og jeg syntes at det var varmt og tok av meg genseren og da kommer det fra Marcus:
"Mamma du har baby i magen du"
Jeg: "Nei det er ingen baby i magen min, den er bare sånn"
Marcus: "Joo, du har det, jeg har også baby i magen, jeg vil ha en baby i magen din"
Jeg: "Vil du ha en liten søster eller bror?"
Marcus: "Ja det vil jeg."

Nå går han rundt å forteller alle sammen at jeg har baby i magen selvom jeg ikke har det.

Herlige lille god klumpen min.

Hehe en liten luring!! [:D]
Så herlig han er!

Hehehe. Hærlig da! [:D]

Ja han er herlig. Lille god klumpen min:rosa:

Så koselig da. [:)] Ja, da vet dere hva dere har å gjøre.[;)]

ORIGINAL: namba

Ja det vet vi, må bare overtale sambo først. 

Lykke til da[;)]

Hvordan er det å få flere barn når dere har avlastning til Marcus? Er det et tilbud som opprettholdes da, eller vil dere miste det? (For når dere får flere barn så sier dere på en måte at dere takler det, eller?)

ORIGINAL: lenemor

Hvordan er det å få flere barn når dere har avlastning til Marcus? Er det et tilbud som opprettholdes da, eller vil dere miste det? (For når dere får flere barn så sier dere på en måte at dere takler det, eller?)

Det vet jeg ikke, det skal undersøkes. Vi har ikke planlagt noen ting, er bare en tanke Marcus har. Blir ikke flere her riktig enda.

ORIGINAL: Anjalef

Her skriver du at du må overtale samboeren din. Og i svaret til Lenemor skriver du at det blir ingen riktig enda[;)]

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: Anjalef

Her skriver du at du må overtale samboeren din. Og i svaret til Lenemor skriver du at det blir ingen riktig enda[;)]

Vet jeg skrev det, men det blir ikke flere før sambo er overtalt og når det skjer aner jeg ikke.

Back
Topp