Manuellterapi

Frøken83

Forelsket i forumet
I dag har vi vært hos manuellterapeut! Jeg har jo slitt med at Tilja ikke ammer på venstre side, og i tillegg har hun kolikklignende symptomer, med mye magevondt og skriking på kveldene. Manuellterapeuten stilte mange spørsmål, Jeg følte han har vært hjemme hos oss og observert eller noe, han var så utrolig spesifikk på problemene våre. Kjente litt på henne, hun har en stor låsning i rygg og bekken, mest sannsynlig fordi hun kom til verden så veldig fort. Han mente han skulle kunne ordne dette, så nå krysser jeg fingre og tær!!
 
Vi har god erfaring med manuellterapeut! Oliver hadde låsninger i rygg og nakke da han var helt liten, og han ble en helt annen baby etter bare noen behandlinger :) Håper det går like greit for dere!
 
Skal også til manuellterapaut med mini i dag, håper de kan hjelpe henne litt. Mye uro på kveldene og ved amming her også..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fant manuellterapeuten noe?

Ja hun har noen låsninger i ryggen som han fikk jobbet litt med. Han mistenkte at hun hadde noen i nakken også, men stakkars lille var veldig stressa, grinete og urolig på benken hos terapeuten så han var litt usikker på om hun reagerte sånn pga smerter i nakken, eller bare fordi hun var redd/stresset.

Skal tilbake til ny time i begynnelsen av mai i hvert fall, var ikke mulig å få noe før pga påske og stor pågang.

Hun har vært fryktelig urolig i kveld også stakkars, blir liksom ikke helt klok på hva det er for noe, og noen innimellom er hun helt utrøstelig.
Stakkars lille!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja hun har noen låsninger i ryggen som han fikk jobbet litt med. Han mistenkte at hun hadde noen i nakken også, men stakkars lille var veldig stressa, grinete og urolig på benken hos terapeuten så han var litt usikker på om hun reagerte sånn pga smerter i nakken, eller bare fordi hun var redd/stresset.

Skal tilbake til ny time i begynnelsen av mai i hvert fall, var ikke mulig å få noe før pga påske og stor pågang.

Hun har vært fryktelig urolig i kveld også stakkars, blir liksom ikke helt klok på hva det er for noe, og noen innimellom er hun helt utrøstelig.
Stakkars lille!


Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn vi har hatt det også, mange kvelder de siste ukene! Men bank i bordet altså, etter at jeg var hos han på mandag og begynte å drikke ammete (usikker på hva som funker?) så har hun vært sååå mye roligere! Til og med ganske aktiv og blid igår kveld! Mannen min fnyser, men jeg syns det er bemerkelsesverdig at hun har vært så utrøstelig i ukevis, men denne uka ikke..

Håper dere får behandlet vekk låsningene, det er så vondt å se de små sånn :(
 
Var hos manuellterapeuten igjen, og han bekreftet det jeg har tenkt, låsningene er borte. Og lillefrøkna har vært myyye roligere på kveldene, bare sånn vanlig babyknirk og ammetull, ikke så mye magevondt denne uka! Så vi trengte ikke å komme tilbake *krysser fingrene for at det holder*
 
Vi har fått time hos kriopraktor i kveld, tror kanskje lille snuppa vår har en låsning i ryggen stakkars :( Håper det hjelper, synes så synd på henne,
 
Dere som har hatt misfornøyde babyer, har de vært det fra dag èn? Eller har de plutselig begynt å surve ved det ene brystet f.eks? Vesla har plutselig begynt å gråte på kveldstid. Og så syns jeg ho tuller litt ved høyre bryst, spesielt på natta. Viser ikke tegn til favorittside, men får tidvis den "bananformen" i kroppen. Mener å huske fra storebror at vi skulle være obs på dèt.
 
Her ble hun gradvis verre fra hun var kanskje 1,5 uke til det toppet seg når hun var 4 uker da vi bestilte tid hos manuellterapeut. Han sa at dette med favorittside viser seg ved låsning i nakken (storesøster hadde det) men at låsninger i rygg og bekken viser seg på andre måter. Er så glad vi gikk, nå er det bare sånn vanlig knirking på kveldene, ikke utrøstelig hyling i timesvis!
 
Hm, ho er ikke utrøstelig heller - det har bare blitt påfallende mer gråt. Jeg mistenker luft i magen, men en manuellterapeut kan jo hjelpe med dèt også :) Må uansett se det an over påska nå.
 
når de har disse låsningene, klarer de fremdeles å røre på nakke osv? eller gråter de mye da? min klarer seg fint men når det gjelder kveld er han urolig og vanskelig i mange timer. kun pupp som gjelder. så kan dette skyldes låsninger?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Storejenta mi gråt lite, men hadde favorittside, som kom av en kraftig låsning i nakken. Lillejenta nå hadde myyyye vondt i magen i perioder, og gråt mye, og hadde låsninger i rygg og bekken. Så det kan nok variere veldig!
 
Back
Topp