Manuellterapi!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da har lillemor fått time til manuellterapi i morgen. De ringte i dag og sa fra om at de hadde fått en avbestilling i morgen, så da kunne vi få komme! Har jo bare venta siden påske :P blir spennende å høre hva de sier da, sovinga går jo bedre, men hun sliter med å holde hodet rett når hun ligger på ryggen... Bare så kjipt at det er en time kjøring hver vei!

Masse lykke til! Håper det gjør susen.:)

* på mobil *

Hmm her også ligger lillegull med hodet mest ene veien, jobber med saken... Si fra om du får noen nye supertips!

Lykke til:-) Håper det løser opp i saker og ting:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Hmm her også ligger lillegull med hodet mest ene veien, jobber med saken... Si fra om du får noen nye supertips!
hun snur hode godt til begge sider, men når hun ligger på ryggen og skal se rett opp tilter hodet veldig til ene sida,samme når hun sitter i bilstolen.. Vet ikke helt hvordan vi skal trene på å få det bedre, så håper på noen gode tips i morgen! Skal vidreformidle hvis de har noen lure tips på lager :)

Da var vi på tur hjem :) mamma kom å møtte oss i molde (hun bor litt over en time derfra en vei og vi litt over en time andre veien),så nå er vi blitt påspandert middag og lille fikk seg noen nye klær :)
Det gikk fint på behandlinga, ho har en skjevhet i nakken og så er hode asymmetrisk (det siste har vi jo sett,men ikke tenkt så mye over). Han mente at det var fordi hun kom så fort, at hun hadde blitt utsatt for ekstra stort trykk under fødselen. På grunn av hode og nakken var det ubehagelig for henne å ligge på ryggen for da ble det press mot bakhodet, derfor har hun våknet hver gang jeg har lagt henne fra meg. Det var ikke noe vi kunne gjøre selv da, annet enn å la henne ligge i varierte stillinger og minst mulig flatt på ryggen. Skal tilbake for ny behandling om 14 dager :)

Så bra at de fant ut av det, og at hun får hjelp! De er virkelig flinke de manuell terapeutene :) men Molde? Bor du en time unna der? Hvilken retning?

Back
Topp