manuellterapi VS Kiropraktor??

AnThoo

Forelsket i forumet
Noen med erfaring.. Lillegutt har periode fra 20-24 hver dag omtrent der det er mye gråt og missnøye.. han har vært hos kiropraktor 4 ganger pga låsning i rygg, det har hjulpet noe, men ikke så mye som jeg hadde håpet.. så jeg lurer på om det er noe vits å prøve manuellterapi også¨?? [:D]

ja og det er gratis å prøve det [:D] vi var hos kiroprator uten effekt, syntes vi har fått mer effekt hos manuelterapauten [:D]

ORIGINAL: fru gravdal

ja og det er gratis å prøve det [:D] vi var hos kiroprator uten effekt, syntes vi har fått mer effekt hos manuelterapauten [:D]

gratis? åå? [:D]

ORIGINAL: VictoriaMH

Vi har også hvert hos kilopraktor 3 ganger, det er både dyrt og ueffektivt for lillegutt. Har hvert 2 ganger hos fysioterapaut på helsestasjonen, og hun henviste oss til manuell terapaut! Da er det gratis, så sørg for å bli henvist av helsestasjonen :-) Tror det er sånn hvertfall! Jeg syns det er verdt et forsøk hvertfall :-)

jeg trenge ikke henvisning, ringte selv jeg å spurte... de ordenr opp med NAV selv tror jeg..

dytter litt [:D]

trenger ikke henvisning til man.terp, og det er gratis frem til barnet er 12 år [:D]

hadde absoutt prøvd [:)]

Var hos kiropraktor 4 ganger og har fått en helt ny og glad gutt[:D] Sover mer og har ikke noe særlig med smerter lenger. Veldig fornøyd med kiropraktor!

jeg ringte idag og jeg fikk beskjed om at jeg måtte betale 250kroner, kan jeg gå til nav å få igjen pengene?? [:D]

ORIGINAL: AnThoo

jeg ringte idag og jeg fikk beskjed om at jeg måtte betale 250kroner, kan jeg gå til nav å få igjen pengene?? [:D]

så rart? det skal være gratis, man.terp selv får dekket dette av staten, man skal ikke måtte legge ut.

hva er manuell terapaut?? [8|]

her står det om manuellterapi og man kan finne dem som behandler barn her i landet [:D]

http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85

Trallemor: er en fysioterapeut med videreutdannelse kort beskrevet [:)]

Vi har vært med Emil til kiropraktor 3 ganger og jeg synes at det har fungert veldig bra for han [:)] Det virker som at smertene er borte, (han hadde små låsninger i rygg og bekken) og han har ikke lenger gråtetokter på kvelden slik som han hadde før!! Virker mye mer fornøyd og blid nå [:)]
MEN jeg har hørt av flere at kiropraktor funker ikke på alle så jeg hadde så absolutt prøvd manuellterapaut hvis du ikke er sikker på at kiropraktor hjelper for din lillegutt!! For det er jo supert hvis det da funker, og gjør det ikke det så vet du iallefall at du har prøvd[:)]

Back
Topp