Manuellterapeut Oslo

Bkno3763492

Første møte med forumet
Vi har ei jente på 8 uker som nekter å sove. Blankt. Kan bare huske en eneste natt hun sov helt gjennom. Sover kanskje noe få timer på natten hvis hun sovner inntil brystet, men å sove alene er no-go. På dagen sover hun likt null, vi kan få henne til å sovne på armen, men så fort vi legger henne ned så kommer det panikk-skrik uten like. Dette gjelder i vogn, babynest, seng, pledd, you name it. Vi har testet det aller meste utenom manuellterapi, så nå lurer vi på om noen har en anbefaling av en god en i Oslo området? Hvordan fungerte det for dere? Hva kostet det?

Takk for all hjelp
 
Vi har ikke betalt noe hos manuellterapeut med noen av ungene.

Det hjalp på uroen til begge ungene, men ikke på amming og vekt, som var grunnen til at vi ble anbefalt å dra.
 
Vi har ikke betalt noe hos manuellterapeut med noen av ungene.

Det hjalp på uroen til begge ungene, men ikke på amming og vekt, som var grunnen til at vi ble anbefalt å dra.
Amming går bedre enn den gjorde på starten, men sliter fortsatt litt med å få skikkelig godt tak og bra vakuum. Men har god vektøkning. Er bare sovingen som ikke er på plass. Er all behandling hos manuellterapeut gratis når det gjelder babyer? Eller må. man ha blitt henvist av en lege?
 
Amming går bedre enn den gjorde på starten, men sliter fortsatt litt med å få skikkelig godt tak og bra vakuum. Men har god vektøkning. Er bare sovingen som ikke er på plass. Er all behandling hos manuellterapeut gratis når det gjelder babyer? Eller må. man ha blitt henvist av en lege?

Tror ikke du trenger henvisning. Bare ring en og hør [emoji6]
Eventuelt kan du høre om helsestasjonen kan anbefale en [emoji4]
Og det meste av helsetjenester er gratis for barn, så tror ikke du skal måtte betale noe [emoji4]
 
Tror ikke du trenger henvisning. Bare ring en og hør [emoji6]
Eventuelt kan du høre om helsestasjonen kan anbefale en [emoji4]
Og det meste av helsetjenester er gratis for barn, så tror ikke du skal måtte betale noe [emoji4]
Så bra. Da er det bare å finne en flink i Oslo. Samboeren min og jeg trenger sårt en natts søvn snart..
 
Så bra. Da er det bare å finne en flink i Oslo. Samboeren min og jeg trenger sårt en natts søvn snart..

Kan dere ikke bytte på hvem som sover sammen med henne?
Det gjør vi med yngste på 5 mnd, for han er langt fra klar til å sove alene på natta.
Han har først den siste mnd godtatt å sove noen timer alene i senga si, og så ender han i senga vår i løpet av natta.
Så her sover vi på hovedsoverommet eller gjesterommet alt etter hvor stort søvnbehov vi har [emoji4]
 
Kan dere ikke bytte på hvem som sover sammen med henne?
Det gjør vi med yngste på 5 mnd, for han er langt fra klar til å sove alene på natta.
Han har først den siste mnd godtatt å sove noen timer alene i senga si, og så ender han i senga vår i løpet av natta.
Så her sover vi på hovedsoverommet eller gjesterommet alt etter hvor stort søvnbehov vi har [emoji4]
Sovner sjelden inntil meg, da jeg ikke kan tilby det mamman kan. Kan sove litt, men våkner fort etterpå. Fikk tips om en MT på Brynseng, skal ringe han i morgen.
 
Sovner sjelden inntil meg, da jeg ikke kan tilby det mamman kan. Kan sove litt, men våkner fort etterpå. Fikk tips om en MT på Brynseng, skal ringe han i morgen.

Hva om du sover på et annet rom og lar mamman sove ut og slappe av på dagtid? Så kan du ta unna det som MÅ gjøres av husarbeid mens mamman mater, og så får dere kanskje hentet dere litt inn begge to?

Da jeg ammet eldste var det bedre at mannen sov på eget rom, for da fikk jeg plass til å lirke meg litt unna babyen og slappe av, men likevel være i umiddelbar nærhet på en måte
 
Sovner sjelden inntil meg, da jeg ikke kan tilby det mamman kan. Kan sove litt, men våkner fort etterpå. Fikk tips om en MT på Brynseng, skal ringe han i morgen.

De er veldig flinke på Brynseng, jeg går der selv. Vet at de også har en der som jobber med babyer
 
Manuellterapeut er gratis for barn [emoji4]

Har hun stramt tungebånd? Burde sjekkes hos spesialist(ikke helsesøster, barnelege ol) [emoji4]IMG_2629.JPG

IMG_2641.JPG
 
Back
Topp