Manuellterapaut!

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen som vet hva det koster å gå til sånn behandling? Ikke det at det har noe å si , bare lurer :)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Noen som vet hva det koster å gå til sånn behandling? Ikke det at det har noe å si , bare lurer :)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Han vi går til er gratis for barn under 12. Så vi betaler derfor ingenting. Vet det er flere som har den ordningen.
Vil gå ut ifra at de får igjen av det offentlige. :)

Hm oki, ja spurte ikke om det, høres litt dumt ut kanskje å spørre om det. Men kjekt å vite før man drar så det ikke er fler tusen kr akkurat nå så går ikke det.

❤ Gutt født 27 juni ❤

Hm oki, ja spurte ikke om det, høres litt dumt ut kanskje å spørre om det. Men kjekt å vite før man drar så det ikke er fler tusen kr akkurat nå så går ikke det.

❤ Gutt født 27 juni ❤

Jeg spurte på telefonen jeg :P
''Hva koster dette egentlig?'' spurte jeg bare :P
Måtte jo vite om jeg skulle ta ut penger eller om han tok kort - han hadde kontor på sykehjemmet osv. :)

Er visst gratis opp til 12 år ja :-)

Men er det det alle steder? Ja burde jo bare spurt jeg å men ja vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det

❤gutt født 27/6❤

Er ikke manuellterapeut ca det samme som kiropraktor? Jeg var med Markus til kiroraktor da han hadde låsning i nakken. Det kostet 450kr, 350kr for oppfølgingstimen.

Kiropraktor er ikke gratis. De gjør mye av det samme, men er ulike utdanninger. Vet ikke om det er sånn hos alle manuellterapeuter, men har nesten forstått det sånn jeg?

Er det offentlig så koster det ikke noe for barn. Men er det privat koster det vanlig takst.

Jeg valgte privat til mine barn fordi jeg brukte ham selv og var veldig godt fornøyd. Han er osteopat da vel og merke, men manuellterapeut og fysioterapeut også ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Jeg fant da bare disse her, det var ikke lett å finne dem for var mange tlf til andre steder som ikke virket. Så vet ikke om det er privat eller hva det er.

❤gutt født 27/6❤

Vi går til manuellterapeut som også er kiropraktor. Barn under 12 slipper å betale hos han,han driver privat. Men han får igjen fra NAV sa han. Så han taper ikke på det da,og vi var veldig fornøyde med det :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Det var gratis, å han var utrolig flink ung mann. Det var låsninger i rygg å nakke å han fikk løsnet litt å vi skal tilbake om en uke. Når vi kom hjem sov lille på den andre siden fint:) så da har det hjulpet i allefall, han kunne se bitte bitte liten antydning til litt flat på den siden men det var veldig lite så må bare passe på nå da:)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Back
Topp