Manuell vs. elektrisk brystpumpe?

Manuell vs. elektrisk brystpumpe?

• Manuell

Votes: 4 30,8%
  • Elektrisk

Votes: 9 69,2%

• Antall som har svart
    13
Helt klart elektrisk! Lånte medela pumpe på apoteket. Da kunne jeg pumpe begge samtidig :D

Syns det er mye lettere med elektrisk ja :-) medela her og :-)

Har bare prøvd manuell og har vært fornøyd med den så langt til mitt bruk, har ikke så veldig stort behov for den så bruker den bare en sjelden gang når jeg har mye spreng eller skal bort en liten tur uten gutten :)

Manuell, avent.
Etter sykehusoppholdet (med elektrisk pumpe) var jeg på nippet til å gi opp hele pumpinga, men puppene mine tålte manuell pumping mye bedre så da fortsatte jeg hjemme til mini klarte å amme ordentlig :)

Elektrisk!
For guds skyld ikke kjøp manuell. Fy for noe drit!

Elektrisk!
For guds skyld ikke kjøp manuell. Fy for noe drit!

Enig. Min manuelle pumpe mistet vakumet nesten med en gang. Men det var jo greit, for den var hard å bruke. Kjøpte elektrisk, myyyyye bedre :)

Medela swing :)

Elektrisk!! Hadde aldri orka manuell.

Uten tvil elektrisk :D
Prøvd begge deler, og skjønner ikke at jeg gidda manuell den første gangen

Hadde avent sin, og kunne bruke den både elektrisk og manuell. Va også med reisebatteri så kunne bruke den både elektrisk og manuellt på turer.
Brukte mest den elektriske.

Elektrisk! Det er så mye mer lettvint. Og så fungerer den mye mer effektivt. Med den manuelle slet jeg med å øke produksjonen, ikke med elektrisk. Og den manuelle sluttet å funke når baby var over er halvt år, den elektriske er like effektiv som baby på snart 1 år nå :)

Den manuelle var avent og elektriske medela swing. Synes den delen man har på brystet som er i hardplast er bedre enn den i latex - stimulerer mer når den er hard.

Hadde elektrisk og kunne ikke klart meg uten ettersom jeg satt nesten fem timer hvert eneste døgn og pumpet. Hadde fått senebetennelse uten den elektriske pumpen, gitt ;).

Hadde først manuell. Fikk ut lite med den + krampe i hånda etterhvert.. Spanderte på meg dobbel elektrisk fra Medela. Den kunne jeg ikke vært foruten nå!

Medela elektrisk var fantastisk. Lånte den på sykehuset når jeg var der i to uker. Hadde hjemme avent manuell. Og funka godt den også altså. Fikk den av søstera mi. Derfor bare hadde jeg den.

Back
Topp