Manuell vs elektrisk avent brystpumpe

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Vurderer om jeg skal kjøpe meg en elektrisk brystpumpe siden Vitus har tilbud på de i disse dager. Har allerede en Avent manuell, men vurderer elektrisk da det kan bli mye pumping til tider (småen slår seg skikkelig puppevrang noen ganger og jeg må pumpe for å få tømt puppene). Siden prisen på pumpa egentlig er litt for stiv for meg ønsker jeg å høre om andres erfaringer med den elektriske vs den manuelle før jeg eventeuelt slenger ut penger jeg ikke har[8D]

Vet at det ganske individuelt hvor godt pumpene fungerer men synes det er greit med andres erfaringer for det[;)]

Jeg har den elektriske og er veldig fornøyd.
Har ikke prøvd manuell da, så kan ikke sammenligne for deg...

Hadde aldri overlevd amme h**** hadde det ikke vært for den pumpa!
-kunne jeg klart meg med en manuell? Tja, kanskje.. MEN har vært til god hjelp her, så verdt hver ei krone [:)]

jeg har medela elektrisk pumpe og hadde ikke klart meg med noen annen. den er helt fantastisk. man kan pumpe rett i poser som man fryser melken i =)

http://medgrid.medela.ch/S/breastfeeding/products/swing.php

http://medgrid.medela.ch/S/breastfeeding/products/pumpsavebags.php

Har den manuelle og har ingen klager på den nå som jeg endelig skjønte teknikken. [:)]

Har sagt det før og sier det igjen;

Mine pupper likte ikke avent sin el pumpe, jeg har nå medela swing, og den er jeg superfornøyd med !

Om du vil kan du få kjøpe min avent el-pumpe ? pent brukt, jeg har ikke behov for den lenger :)

ORIGINAL: Snorkmaiden

Mine pupper likte ikke avent sin el pumpe, jeg har nå medela swing, og den er jeg superfornøyd med !

Om du vil kan du få kjøpe min avent el-pumpe ? pent brukt, jeg har ikke behov for den lenger :)

oooh.. !! Hvor mye skal du ha for den?[:)]

ORIGINAL: Malla_85

500,- + frakt ? kan sende den i oppkrav, tryggest for oss begge, om du vil ha den ?

ORIGINAL: Malla_85

500,- + frakt ? kan sende den i oppkrav, tryggest for oss begge, om du vil ha den ?

Pm sendt til deg[:D]

Back
Topp