Manuell terapi JAAA

fru gravdal

Elsker forumet
Det har virkelig gjort susen for snuppa her. Hun SOVER mye BEDRE nå en noen gang og ikke minst lengre av gangen... Når det begynnte å bli ille ville hun bare sove en halvtime også var a våken igjen og sånn holdt hun på om dagen og ble mer å mer trøtt...

Nå etter to ganger hos manuell terapaut sover hun sammenhengende 4 timer på dagen/kvelden og kanskje ett par timer på dagen.. og det BESTE. hun sover fra 20 om kvelden til 05.30 om morgen [:D][:D][:D]

Så gøy å høre! [:D] Kjekt når ting virker sånn ja...

Her har vi også vært hos manuell terapeut, og han ble utrolig mye bedre etter første gangen. Fikk "endelig" en fornøyd gutt som smilte og lo masse, og kunne konsentrere seg om å lære å bli stor gutt. [:)]
Etter andre timen vår derimot har han HYLT hver eneste kveld, og gjerne også hatt noen skriketokter på dagen. Aldri vært sånn tidligere, så lurer på hva i alle dager det kan være....

Noen andre med sånne erfaringer etter time nr. 2? Kan det liksom bli "verre" før det blir bedre...

Skulle ønske vi hadde samme effekten som hos deg fru gravdal, for det var sååååå gøy å se gutten vår sånn. (det "varte" bare i 3-4 dager, men er helt sikkert på at det var takket være terapien ja...)

betalte dere og hvor mye?? [:D] Jeg har hørt det er gratis, noen må betale litt og jeg fikk beskjed da jeg bestillte time at jeg måtte betale 250 kroner..

ORIGINAL: audreybee

Her har vi også vært hos manuell terapeut, og han ble utrolig mye bedre etter første gangen. Fikk "endelig" en fornøyd gutt som smilte og lo masse, og kunne konsentrere seg om å lære å bli stor gutt. [:)]
Etter andre timen vår derimot har han HYLT hver eneste kveld, og gjerne også hatt noen skriketokter på dagen. Aldri vært sånn tidligere, så lurer på hva i alle dager det kan være....

Noen andre med sånne erfaringer etter time nr. 2? Kan det liksom bli "verre" før det blir bedre...

Skulle ønske vi hadde samme effekten som hos deg fru gravdal, for det var sååååå gøy å se gutten vår sånn. (det "varte" bare i 3-4 dager, men er helt sikkert på at det var takket være terapien ja...)

har vært to ganger jeg også og det ble litt( bare litt) værre etter gang nr to, men generelt syntes jeg hun er MYE bedre.. kjipt hvis det skal bli værre i lange tider etterpå da.. har du tatt opp dette med de du var hos??

ORIGINAL: fru gravdal

ORIGINAL: audreybee

har vært to ganger jeg også og det ble litt( bare litt) værre etter gang nr to, men generelt syntes jeg hun er MYE bedre.. kjipt hvis det skal bli værre i lange tider etterpå da.. har du tatt opp dette med de du var hos??

Nope, var der fredag og nå er det jo såklart påskeferie... Vrient.
Men mannen sier at han også pleier å bli rimelig stør etter en tur hos kiropraktoren, så...
Men dette er så merkelig...

Har sett lille syk før (RS virus), så vet at det ikke er det.. Da blir han bare slapp...
Han har også hatt mye magevondt, men da "krøker" han seg liksom...
Dette er mer SMERTERIER, fatter ikke hva det kan være... Har sett etter tenner også, gommene er litt lyserosa, men ser ingen tenner enda...

Åh, ikke lett...

Og AnThoo - for oss var det gratis, terapeuten sa at NAV betaler for alle barn under 12 år.

Skulle hatt en sånn *liker* knapp å trykke på her! hehe [:D]

Deilig at hun har det godt nå, og at mamsen får kosetid sammen med henne, og ikke bare trøstetid [:D]

Back
Topp