ORIGINAL: BlessItBe
ORIGINAL: *Meya*
Gubben har dårlige erfaringer med Adecco, men jobber der enda. Jeg har dritterfaring med Adecco fra mitt første intervju, og første gangen jeg var ansatt der jeg er nå.
Nå jobber jeg i Manpower, og synes det er mye greiere. Ikke er de så nazi på egenmeldinger feks, man ringer inn eller fortrinnsvis sender sms til konsulenten sin, og klart melder ifra på jobben også.
Og så er det aldri noe rot med lønnen, og jeg slipper legge inn ub-tillegg og sånn selv.
Adecco er møkk. Slutta der da jeg fikk beskjed om at jeg ikke passet til en jobb jeg gjerne ville på intervju til.
Kontaktet arbeidsplassen selv, og fikk jobben jeg [:D] Så Adecco er nok egentlig ikke aktuelt.
Jeg var der etter jeg var ferdig med ett kurs jeg tok, i regnskap. DDet dumme var at jeg strøk på eksamen. Hadde bare femmere og en sekser på vitnemålet da, i standpunkt. Eksamen var tvetydig, jeg svarte det sensor ikke ville... Fnis.
Så leverte jeg inn vitnemålet da, og hun konsulenten sa høyt og tydelig at "dette kan jeg ikke ta imot" og laget ett digert nummer av det. Jeg tok opp eksamen, og gikk tilbake med nytt vitnemål, uten stryk... Den konsulenten som tok imot det, sa at søknaden min var "sperret".
To år etter, for en stund siden, så søkte jeg jobb i NextGenTel igjen etter en kort annen jobb hehe, og fikk mail to-tre dager etter jeg søkte, at stillingene var besatt...
Jeg fikk jobben gjennom Manpower da, glatt, men samtidig som meg, OG etterpå, har det kommet minst fem-seks konsulenter inn gjennom Adecco... "Besatt" my ass.