Mannlige kolegaer..

Kattepus

Glad i forumet
hvordan er forholdet til de på jobb..? Tenker på flørting eller ikke liksom.. der jeg jobber er det veldig ungt miljø, så det blir jo fort mye fjasing til tider...

veldig godt forhold og flørting:)

absolutt! trives godt med det jeg da.. er jo ikke noe i det fra noen sin side..

har stort sett kun mannlige kollegaer og har det helt fint med det - har jobba med kun kvinnfolk også og foretrekker det første! mye lettere å forholde seg til mannfolk!

ORIGINAL: catgun

veldig godt forhold og flørting:)

absolutt! trives godt med det jeg da.. er jo ikke noe i det fra noen sin side..

kunne ikke sagt det bedre selv, slik var det der jeg jobbet sist også[:)]

Jobber stort sett med bare mannfolk , flørting på jobb kan bli litt overdrevet men det er med sambo [8D]

Der jeg jobber er det 60/40 menn/damer, forholdsvis ungt miljø.
Småflørting forekommer nok, eller jeg vil egentlig ikke kalle det flørting for da tenker en ofte automatisk at motivet bak er sex. Det jeg tenker er at det kanskje er mer "spenning" i luften av og til. Er iallfall et godt arbeidsmiljø jevnt over.[:)]
Men èn ting kan jeg si: mannfolka er jammen ikke noe bedre enn damene mtp på baksnakking og intriger - den myten der er nettopp det; en myte.
Har opplevd verre tilstander der til tider, enn på de forrige arbeidsplassene jeg har jobbet hvor det kun var damer som jobbet.[;)]

Der jeg jobbet før hadde vi en homofil. Jeg og han brukte å flørte mye, bare artig det. Så lenge det er uskyldig. Vi var generelt flørtete på den arbeidsplassen, eneste som ikke var med på det var sjefen.[8D]

Samboeren viste om denne flørtingen, brydde seg fint lite om det, bare syns det var morsomt han.[:D]

Når det gjelder mannfolk på arbeidsplassen synes jeg det er lettere å sammarbeide men bak delen er at de skal alltid være best og jobbe seg opp over , så de bryr seg ikke om å sette ut rykter for å dolke en kollega i ryggen for å vise seg selv fram.

Mannsdominert bedrift, vil tro det er 20% damer kanskje? Eller 30.

Jeg innbyr nok ikke til flørting [:D] men vi tuller en del, men det er ikke flørting, men mer spøking og vitsing.

ORIGINAL: Annabella

har stort sett kun mannlige kollegaer og har det helt fint med det - har jobba med kun kvinnfolk også og foretrekker det første! mye lettere å forholde seg til mannfolk!

samme her[;)]

Back
Topp