Mannlig eller kvinnelig jormor?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har du mannlig eller kvinnelig jordmor? 
Jeg har en mann.. Han er kjempeflink, og angrer ikke på at jeg takket ja til han :) Er mange som aldri kunne tenke seg å hatt en mann som JM, men.. Syntes det haar vært greit til nå:) Har bare vært hos han to ganger til nå da. 

Kvinnlig :) Men mannlig lege :)

har kvinnelig jordmor. Men hadde ikke syntes det hadde vært noe annerledes tror jeg hvis det hadde vært en mann.

Jeg har kvinnelig, men tror ikke det hadde gjort noe med mannlig :-)
Fastlegen min er jo det, så hvorfor ikke :-)

Kvinne! Jeg er litt usikker, men jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært litt ubehagelig å snakke med diverse ting med en mann.. Kan ikke noe for det.. Bare er sånn.. Er nesten litt flaut å tenke sånn, men som sagt, jeg kan ikke noe for det..

Det hadde jo selvfølgelig gått ann, men helst kvinne :)

Unnimamma91 skrev:
Kvinne! Jeg er litt usikker, men jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært litt ubehagelig å snakke med diverse ting med en mann.. Kan ikke noe for det.. Bare er sånn.. Er nesten litt flaut å tenke sånn, men som sagt, jeg kan ikke noe for det..

Det hadde jo selvfølgelig gått ann, men helst kvinne :)

Det var det jeg og tenkte, at jeg måtte snakke med en mann om sånne ting.. Men det gikk faktisk bra! :)

Her har vi bare kvinnelig jordmor, og så fremst det ikke er ansatt en mannlig på sykehuset de siste par årene, så er det bare kvinner der også... :) (var i praksis der for noen år siden, og da var det bare kvinner) :)

men tror ikke det hadde gjort meg noe med mannlig dersom det hadde vært alternativ :)

Jeg har både kvinnelig lege og jordmor, men jeg ville syns det var helt greit om en av de var mann. Jeg hadde en fantastisk mannelig lege for ett par år siden (måtte bytte pga. flytting) og hatt kvinnlige som har vært helt forferdelige.. så for min del tror jeg det er mer personbettinget egentlig :)

Jeg har kvinnelig jordmor, men mannlig lege, som jeg er veldig fornøyd med... Så tror ikke det hadde gjort noe om jordmor hadde vært mann ;)

Jeg har kvinnelig jordmor. Vet ikke om jeg hadde hatt noe problem med å ha mannlig. Men ser for meg at det er en del temaer som er enklere å prate med med en kvinnelig jordmor.

Jeg har kvinnelig jordmor, og mannlig lege.. fornøyd med begge deler :)

Har kvinnerlig. kunne gjerne hatt en manlig også

Her har vi bare en kvinnelig jordmor, så valget er enkelt. :)

3xS skrev:
har kvinnelig jordmor. Men hadde ikke syntes det hadde vært noe annerledes tror jeg hvis det hadde vært en mann.

han du har e suuper flink :D

Back
Topp