Mannfolkskit

*sdh*

Betatt av forumet
Altså, jeg har verdens beste mann, kunne ikke fått noen bedre.... MEN.....

Han har begynt å slanke seg, sluttet å røyke, altså lakt om livstilen helt... Og det går utover meg!!

Er en 15 -20 kg for tung selv.... Og dette får jeg altså høre når jeg spiser, at jeg ikke er snill med meg selv, tenk på kroppen din, æsj skal du spise alt det der.... osv osv...

Fikk satt in p-stav for 18mnd siden, etter det har jeg lakt på meg 10kg!!! Men han mener det er ingen unnskyldning, at den ikke har noe å si............. [X(]

Blæ.... Vil ikke ha en helsefrik i hus...... Gjorde meg så forbanna i dagmorges at jeg begynte å grine, siden han spiser salat til frokost, også sier han til ungene at brød blir man feit av [:@]

Skal sies at jeg slanker meg jeg og, men jeg friker ikke ut!!!!

Takk for at jeg fikk tømme meg!
God helg godt folk [:D][:D]

Tja, hvis han har blitt bevisst på kostholdet og lagt om det, og du fortsatt spiser usunt som før, så skjønner jeg på en måte at han reagerer, siden det med kosthold er superviktig (spesielt hvis man vil ned i vekt) og han sikkert er litt "nyfrelst". Å si til ungene at man blir tjukk av brød var vel litt overkill, kanskje. [8D]

ORIGINAL: Natural Beauty

Arghhh sånt er irriterende!! Hater når mannen skal diskutere hvorvidt jeg har lagt på meg. Så etter noen episoder der jeg klikker når han kommenterer om at jeg har lagt på meg, har han helt slutta å kommentere det.

Før kunne han fint klare å si, du trenger jo ikke den stratosen, se hvor mye du har lagt på deg.

Ja, ikke sant!! Blir så jøvli forbanna [X(] Hehe, uff, han ba om unnskyldning da... Mens han lo, så så mye mente han det [8D]

Du sier jo at du også holder på å slanke deg så sååå dåli mat spiser du vel ikke, kan ikke si han er så veldig flik til å motivere deg da!! Å det i si til ongene at man blir feit av brø... Hallo, de er barn!! De skal ikke tenke over hva de spiser av mat!!

Er han av typen som blir superengasjert, for så å falle tilbake [8|]?

Nabon er sånn nemlig, han får noen raptusser hvor han sykler hver dag, skal på birken, slutter å røyke osv.
Det tar sånn ca 2 mnd, så er han helt tilbake til gamle trakter.. haha [8D]

Akkurat nå har han begynt å trene, så da er det salat, proteinshake, klager på kona si at hun er "feit" (det er hun IKKE) og
at hun spiser for mye godteri.. MEN vi vet, at om 2 mnd er det over, så vi bare sier.. jaja.. du er så flink så, [:-]

ORIGINAL: Iseogmamma

Hadde bedt han ta et eple og holde kjeft.
Og hvertfall ikke si slikt til ungene, for barna har ikke behov for å vite hva slanking er enda!

sign! Unger får tidlig nok kompleks med slanking, hvordan man skal se ut osv... Så be han ta seg en bolle og holde kjeft!

Selv om HAN vil gjøre alt det der, så får han gjøre det da, men behøver ikke å gi deg dårlig samvitghet for den del!

Typen min hadde fått seg en klask over munnen hadde han sagt noe sånnt til meg[8D] hehe (altså, hadde ikke slåptt han, men hadde det vert det siste han hadde hatt å si i den saken[;)])

Jeg hadde bedd han klappe igjenn rett og slett. Her er det slik at jeg la på meg mye når jeg var gravid og er nå begynt å prøve å gå ned i vekt, noe jeg gjør. Min samboer derimot er tynn uansett hva han gjør. Men forskjellen her er at han motiverer meg og rakker ikke ned på meg. I går kom han hjem fra jobb og sa at jeg var kjempeflott, og at jeg var flink som har kutta ut brus, sjokolade osv for en stund.

Når det kommer til barna så håper jeg han slutter å si slik. Tanteungen til vennina mi er 6 år og livredd for å spise noe hun blir "tykk" av, fordi mamma'en hennes er hysterisk for å bli tykk. Jeg synes det er fælt når en 6åring ikke kan spise lørdagsgodt uten å bli lei seg for at hun kommer til å bli tykk!

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Tja, hvis han har blitt bevisst på kostholdet og lagt om det, og du fortsatt spiser usunt som før, så skjønner jeg på en måte at han reagerer, siden det med kosthold er superviktig (spesielt hvis man vil ned i vekt) og han sikkert er litt "nyfrelst". Å si til ungene at man blir tjukk av brød var vel litt overkill, kanskje. [8D]

Sign.. Jeg ville blitt superglad hvis jeg hadde noen i hus som også slanket seg så jeg ikke måtte lage egen eller tilpasset mat hele tiden. Nå har vi motsatt problem, da. Han vil OPP i vekt, jeg vil ned i vekt. [8D]

brødskiver er ikke bra for noen! men utenom d hadde jeg blitt lei meg og forbanna for det han sier til deg!

ORIGINAL: Iseogmamma

Hadde bedt han ta et eple og holde kjeft.
Og hvertfall ikke si slikt til ungene, for barna har ikke behov for å vite hva slanking er enda!

SIGN!!!![:@]

Back
Topp