Mannfolkene

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Jeg synes vi skal skravle litt om våre kjære! Hvordan trefftes dere og hvor lenge har dere vært sammen eks?

Jeg traff min kjære på irc da jeg var 14 år, snakket litt med han på nett før kontakten opphørte. Hadde av en eller annen grunn fått nr hans å skrevet det ned under viktige tlfnr i min dagbok! Gudene vet hvorfor for hadde aldri brukt nr!

Da jeg var på folkehøgskole ble mobilen ødelagt ( da var jeg 16 år) å jeg tok fram denne lista med nr for å lagre de viktige på den nye telefonen, stusset da over at det nr sto på telefonlista mi så måtte jo sende han en melding bare for å gjøre det! Vi fikk daglig kontakt etter det! Møtte han da jeg kom hjem fra klassetur på Gardermoen. Ble helt betatt av han etter det! Kom nesten for sent med flyet videre også:) han kom på besøk til med rett etter jeg hadde flyttet på hybel i Mosjøen og vi ble da sammen! Etter 5 år sammen giftet vi oss, å nå har vi snart tre barn og til sommeren 5 års bryllupsdag:)

Jeg traff min kjære på match når jeg var høygravid sist. Det var egentlig bare tidsfordriv fra min side.:)
Når jeg var på byen første gang etter fødsel var tilfeldigvis han samme sted. Vi datet noen ganger, men det ble med det.

Klarte ikke glemme ham, så neste gang jeg hadde noe innabords tok jeg kontakt igjen. han sto egentlig og malte gangen, men reiste i nesten en time med taxi (!!) for å treffe meg. :)

Siden den kvelden har det vært oss. Det er 4 år siden i år.:)
BVforum via HTC

Jeg traff min kjære på irc da jeg var 14 år, snakket litt med han på nett før kontakten opphørte. Hadde av en eller annen grunn fått nr hans å skrevet det ned under viktige tlfnr i min dagbok! Gudene vet hvorfor for hadde aldri brukt nr!

Da jeg var på folkehøgskole ble mobilen ødelagt ( da var jeg 16 år) å jeg tok fram denne lista med nr for å lagre de viktige på den nye telefonen, stusset da over at det nr sto på telefonlista mi så måtte jo sende han en melding bare for å gjøre det! Vi fikk daglig kontakt etter det! Møtte han da jeg kom hjem fra klassetur på Gardermoen. Ble helt betatt av han etter det! Kom nesten for sent med flyet videre også:) han kom på besøk til med rett etter jeg hadde flyttet på hybel i Mosjøen og vi ble da sammen! Etter 5 år sammen giftet vi oss, å nå har vi snart tre barn og til sommeren 5 års bryllupsdag:)

Åååå!!! ment to be :D Skikkelig godhistorie!

Jeg traff min kjære på match når jeg var høygravid sist. Det var egentlig bare tidsfordriv fra min side.:)
Når jeg var på byen første gang etter fødsel var tilfeldigvis han samme sted. Vi datet noen ganger, men det ble med det.

Klarte ikke glemme ham, så neste gang jeg hadde noe innabords tok jeg kontakt igjen. han sto egentlig og malte gangen, men reiste i nesten en time med taxi (!!) for å treffe meg. :)

Siden den kvelden har det vært oss. Det er 4 år siden i år.:)
BVforum via HTC

Hihi match er en slager :D fantastisk! Kjekt å høre at også nettdating (start) kan fynke :)

Så gøy:-) Jeg møtte også min på grunn av internett.. Var i førstegangstjeneste men ble syk og måtte begynne å studere i Bodø.. Hadde en uke på å flytte, men greide å finne leilighet sammen med ei jente som også skulle dit.. Leiligheten hadde tre soverom så jeg la ut på faddersiden til høgskolen i Bodø på facebook at jeg hadde et rom til overs.. Fikk melding fra en som hadde en kompis som sov på gangen og spørsmål om jeg kunne overta denne kompisen.. Tenkte det var greit og det gikk ikke mange dagene før jeg var betatt.. Men det var mye frem og tilbake for jeg ville ikke prøve meg og risikere at vi ikke kunne bo sammen som venner mer.. Han var heller ikke ute etter å få seg dame.. Men etter et par måneder kunne vi ikke styre oss mer. Vi har nå vært sammen i over fire år, er forlovet og venter barn nummer to:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi møttes på jobb, hadde sommerjobb sammen i 2006.. Ble først gode venner, så vi hang mye sammen det neste året, og i mai 2007 ble vi sammen... Jeg var russ det året, så hun flytta inn til meg og mamma for å "passe på meg" og kjøre meg (mamma bodde hos typen sin da), og etter det ble hun egentlig bare boende :) Etter det har vi flyttet en del på grunn av skolegangen hennes, før vi endelig har slått oss til ro her vi bor nå og kjøpe oss hus nå i høst :) Fruen fridde forresten i august 2011, har planer om å gifte oss i 2014 hvis økonomien tillater det :) Nå venter vi bare på tulla vår, så blir lykken komplett her :)

Back
Topp