Jeg synes vi skal skravle litt om våre kjære! Hvordan trefftes dere og hvor lenge har dere vært sammen eks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg traff min kjære på irc da jeg var 14 år, snakket litt med han på nett før kontakten opphørte. Hadde av en eller annen grunn fått nr hans å skrevet det ned under viktige tlfnr i min dagbok! Gudene vet hvorfor for hadde aldri brukt nr!
Da jeg var på folkehøgskole ble mobilen ødelagt ( da var jeg 16 år) å jeg tok fram denne lista med nr for å lagre de viktige på den nye telefonen, stusset da over at det nr sto på telefonlista mi så måtte jo sende han en melding bare for å gjøre det! Vi fikk daglig kontakt etter det! Møtte han da jeg kom hjem fra klassetur på Gardermoen. Ble helt betatt av han etter det! Kom nesten for sent med flyet videre ogsåhan kom på besøk til med rett etter jeg hadde flyttet på hybel i Mosjøen og vi ble da sammen! Etter 5 år sammen giftet vi oss, å nå har vi snart tre barn og til sommeren 5 års bryllupsdag
![]()
Jeg traff min kjære på match når jeg var høygravid sist. Det var egentlig bare tidsfordriv fra min side.
Når jeg var på byen første gang etter fødsel var tilfeldigvis han samme sted. Vi datet noen ganger, men det ble med det.
Klarte ikke glemme ham, så neste gang jeg hadde noe innabords tok jeg kontakt igjen. han sto egentlig og malte gangen, men reiste i nesten en time med taxi (!!) for å treffe meg.
Siden den kvelden har det vært oss. Det er 4 år siden i år.
BVforum via HTC