Mannfolkene som fester

Min mann drikker sjelden og drar så og si aldri på fest, så det er ikke noe stort problem her. Er stort sett jeg som tar ett glass vin eller to til vanlig :) Prøver å dytte ham ut døra når jeg vet kameratgjengen samles for en fuktig aften, men sjelden det lykkes :p Nå som jeg er opplagt sjåfør hvor enn vi drar, hender det at han drikker litt til maten om vi er i selskap, men den siste tiden før termin drikker han ikke i det hele tatt.

Vi går ut når det er noe som skjer, når venner steller i stand noe osv, og jeg har ingen problemer med at kjæresten drikker nå mens jeg er gravid. Og jeg syns det er utrolig viktig og fint at han har kvalitetstid med kompisene sine, om det er med øl eller fotballkamp, syns venner er så viktig og slikt må man ta vare på :) Vi liker å være sosiale, og drikker ikke for å drikke for å si det sånn. Verken han eller jeg er festløver som går ut på byen og slikt, og det syns jeg også er helt greit :p

Det er ingen av oss som drar noe særlig til byen lenger. Synes det er koselig å ha venner på besøk hjemme heller :) Men dersom gubben vil ut med kompiser eller noe skjer med jobben hans så oppfordrer jeg han til å dra ut. Han bruker nok tid på å passe på meg hjemme ;)

Fester lite, men glad i øl :) Familien til samboer har eit spesiellt forholdt til øl så familien hans samles i ny å ne og da syns eg e kjempe kjekt! Er meir sjeldent no, men er nok mest for me holder oss litt meir heima. Litt synd for syns da er heilt greit å ver me edru, da er jo gøy og sosialt :)

Vi var veldig ofte ute i helgene før jeg fant ut av at vi var gravide, men nå sier han at han heller vil være med meg for han orker ikke sløse bort hele dagenderpå med å være dårlig, men spør kompisene hans om han har lyst til å være med ut spør han alltid meg og lov først også ser han om han vil selv eller ikke, men jeg syntes selv det bare er bra han er ute å koser seg med gode venner! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge han sender sms oppdatering om han kommer hjem eller går på nach er jeg fornøyd. Det gjør han likevel sjelden (kommer ikke på det når han er full), og da får han tåle kjeft fordi jeg har vært bekymret.

Back
Topp