Mannfolkene som fester

Tullerulle

Forelsket i forumet
Jeg er heldig og har en kar som jobber mer enn han egentlig har tid til, så han reiser aldri på byen og drikker lenger. Kanskje litt øl hjemme i helgene for å kose seg, men ikke vill festing.

Hvordan har deres menn det?

Vet mange damer nekter mannfolka å gå ut mens de selv er gravide, hva syntes vi om det? :)

Jeg er heldig og har en kar som jobber mer enn han egentlig har tid til, så han reiser aldri på byen og drikker lenger. Kanskje litt øl hjemme i helgene for å kose seg, men ikke vill festing.

Hvordan har deres menn det?

Vet mange damer nekter mannfolka å gå ut mens de selv er gravide, hva syntes vi om det? :)

Vi går ikke ut ofte noen av oss, så dersom han blir invitert på noe mens jeg er gravid, så får han selvfølgelig gå :) Vi skal begge to på kostymeparty i helga. Regner med at han kommer til å drikke da, men han drikker seg aldri full. Synst ikke noe om å nekte et annet voksent menneske å kose seg. Dersom noen drikker så mye at de blir ubehagelige så burde de tenke over saken uansett om dama er gravid eller ikke mener nå jeh.

Jeg vil gjerne at min mann skal få komme seg ut litt med kompisene. Om de er hjemme eller drar på byen spiller ingen rolle. Han trenger det for keg er så dårlig at han må gjøre alt. Men det er han som må ta seg av mini og, så det skal vel mye til før han tar mer enn noen øl ;)

Ingen av oss er egentlig ute noen gang, ikke for å drikke ihvertfall... Men hender han tar seg en øl eller to, bare for å kose seg her hjemme da :)..
Å vil han ut en gang, kan han bare dra, men da kjører han, så er liksom ikke noe problem av noe slag :p...

Han er ikke akkurat stor på flaska fra før av, men er det noe jobbgreier så blir han med. Og det synes jeg bare er koselig :) Jeg er med på alt som har med jobbfester og bursdager å gjøre jeg også. Men jeg drikker alkoholfritt da. :)

Vi har ikke vært på byen noen av oss på snart 3 år! Så han føler ikke for å gå ut selv heller! Men han gleder seg til julebordet da ;)

Her drikker jeg kanskje en gang i året og gubben drikker aldri pga migrene;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det hender han koser seg med en øl av og til,men går sjeldent ut for å drikke.

Her er det jeg som er å leter i bunnen av flaska mens han er så godt som total avholds.. hehe..
greit med sjåfør på julebordet, men nå blir det vel til at vi ikke går dette året? -er så sliten, og lite fortrolig med kroppen når jeg blir hvalross..

Vil han ut, så må han gjerne ta seg en tur med gutta! Eventuelt blir jeg med om vi får barnevakt :D
Jeg kan jo fortsatt fylle jobben som sjåfør og humorist mener jeg :D

Jeg synes bare det er fint om mannen tar seg en tur ut med kompiser eller kollegaer. Han trenger å koble ut litt og kose seg. Han har litt bekymringer han også, tror graviditeten er slitsom for mannen også... ;-)

Men jeg hadde ikke synes det var greit om han var ute hver helg og jeg satt hjemme alene.

Vi går sjeldent ut på byen lengre noen av oss, men drikker gjerne et par øl (han) eller vin (jeg - men ikke nå selvfølgelig) i helgene, enten det bare er oss eller om vi er sammen med venner. Ellers unner jeg ham en tur med kompiser når anledning en sjelden gang byr seg:)

Oppfordrer absolutt mannen til å gå ut og ha det gøy med vennene! Men det skjer ikke så ofte, da.

Sambo får gå ut om han vil, men det er ikke så ofte han gjør det... Etter endt arbeidsuke tror jeg han syns det er godt å slappe av hjemme:P Men jeg har oppfordret han til å gjøre det nå før det kommer noe barn, for det er mulig jeg blir strengere når vi blir tre stk her hjemme :P

Han er hjemme og tar seg en øl fremfor festing.. Vi er ikke fest-personer og trives bedre med et glass vin :)

Han får lov å dra når han har lyst. Har så å si aldri nekta han.. kun 1 gang men d var pga at jeg hadde tegn på at fødselen med førstemann holdt på å starte, hehe..

Han drikker det han føler for. Og kommer hjem når han føler for, har igrunn ikke noe å si for meg. Eneste jeg krever er at han sms' er meg når utestedene stenger om han kommer hjem snart eller drat på nachspiel, om han drar på det. Så må han også skrive hvor det er osv.. så jeg ikke våkner midt på natta, og ikke aner noen ting og blir redd..

Er ikke så ofte han fester akkurat så unner han de festene han tar:-)

Også vet han at å ligge å sove til 3-4 tiden dagen etterpå er uaktuelt, så om en av oss har vært på fest og kommet sent hjem, så må vi opp kl 12 uansett.. hehe.. så får det være opp til en selv hvilken form en hat lyst til å være dagen derpå ;-) jeg festet vell ca 1-2 gange ri året :-P
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her fester ingen av oss noe særlig.. Er en del på besøk hos venner, men drikker nesten aldri. Har to barn fra før, så nå når jeg er så dårlig (ekstrem kvalme), så må mannen ta seg av det meste her hjemme.. Tror derfor ikke han ville drukket så mye om han skulle gått på en fest :P

Vi fester ikke så ofte. Hender seg at han tar seg noen turer uten meg:) skal ikke nekte han det, synes det er litt godt å være alene hjemme noen ganger jeg :)

Hos oss er det lov å gjøre hva man vill. Mannen drar snart på julebord i 3 dager og jeg gleder meg til å være hjemme alene i sofaen å se på alle tv-programmer han gjesper når jeg ser på (downton abbey, en unge i minuten, masterchef AU, osv :D ) haha!

Det eneste er at jeg blir kvalm av "ut på byen lukt" alltså alkohol og røyk, så han får sove på gjesterommet =)

Her kan han godt ta seg en øl eller litt vi, enten hjemme eller ute når det passer. Men ser at det blir mye mindre nå som jeg ikke også tar et glass :-) litt vanskelig da vi bor en halvtime fra kompisene hans og jeg ikke kan hente pga sovende barn dessverre

Back
Topp