mannfolka

stort sett alt bortsett fra klesvask og klesbretting, og tømming av kattedoen:P

Frivillig: Alt unntatt å lage mat
Ufrivillig: Alt [8D]

Jeg er en elendig husmor... [8D] God å lage mat, da. [;)]

Frivillig: fikser alt som trenger en hammer eller borr, og lager middag (kun) når vi skal ha lasagne.
Ufrivillig: Stortsett alt annet, som passe barn, sette i oppvaskmaskin, støvsuge... (han har aldri vasket noe som helst i huset, heller aldri vaska/bretta klær)!

Her deler vi, men noen ganger føler jeg at han gjør mer! [;)]
Han er utrolig flink til å ta ansvar, uten at jeg må mase om det.
Og jeg kommer ofte hjem til middag! Herlig! [:)]

Alt egentlig, når jeg ber han om det. Han ser ikke rot da, så han må oppfordres :p

Det er kun en ting han ikke gjør, eller, egentlig er det jeg som ikke lar ham gjøre det, og det er å brette klær, for der må jeg ha kontrollen. Jeg er så redd for at han etter syv år, ikke vet hva som er hvem sine klær, legger feil, og så har vi guttungen hylende ett par timer en morgen fordi søsterens truse ligger i hans sokkeskuff eller noe.

Absolutt alt, vasker vinduer, klær. bretter klær, vasker gul og rydder opp..han må heller ikke få beskjed om å gjøre noe..han ser når det trengs[:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ALT og mer enn meg [:D] <3 My Man <3

sign

Ja, for nå er han Hjeme for å hjelpe meg så han har fint nødt til å få fingeren ut av ræva..
Jeg står for middag laging for det meste og levering og henting i Bhg siden hannikke har lappen :)
Men når han jobber så gjør jeg det meste :) rett å rimlig siden jeg er Hjeme værende :)

Ingen verdens ting, tror ikke han vet hvor søpla er engang, bare kaster det ifra seg der han er. [:@]
Men så lenge jeg går hjemme med ungene i barnehagen og han jobber er det greit for meg. Da  blir det gjort på mitt vis, altså ordentlig og rett[;)]

Nada... ! Bare "mannfolk" tingene...

fyrer i ovnen(han som henter ved, og tenner i....ellers blir det ikkje gjort[8D])

LEker med snuppa

også legger han på plass sine egne klær i skapet! det får eg ikkje lov til-da blir det rot i systemet[8D][:D]

Men han hjelper til, dersm eg ber han om det! Men nå som eg går så mye hjemme, så skulle det bare mangle at eg ikkje gjør det meste selv!

Han har som "jobb" å skifte kattedoen... ellers hjelper han til hvis jeg trenger det[:)]

Vi deler likt.[:)]

Han gjør det meste dersom jeg BER om det, men hadde ikke jeg sagt: "Du, kan ikke du ta oppvasken/støvsuge/rydde/etc." så tror jeg at han gledelig hadde latt være.
Hater å be om ting, føler jeg maser mye. Men nå når nr 3 kommer så vil jeg at vi skal ha en fast regel over hva han skal gjøre, og jeg skal gjøre. Gidder ikke mase lenger.

Må legge til at han er verdens snilleste mann da[:)] Bare litt treig i å se hva som må gjøres.Stell av barna er likt fordelt mellom oss, der er han kjempeflink!

ORIGINAL: stoltmortil4

han gjør alt jeg gjør.altså vi deler ganske likt på ting,men han tar seg mer av det uttafor huset(måking,ut med søpla ol) og jeg av det inne.

Han gjør alt, han er egentlig mer huslig av seg enn meg [8|] (stakar sambo)

Det som trengs..
Rydder kjøkkenet, lager mat, vasker klær, vasker vinduer, vasker sånn generelt overalt, støvsuger..ja alt egentlig.

Vi gjør like mye tror jeg, både med hus og barn.

Back
Topp