mannfolk!!!

Frøken Happy

Glad i forumet
lurer fælt på kor mye man egentli ska forlang av mannfolke man e ilamme når dem e på jobb?føl meg rett å slett helt utslitt...han hjølp meg lite,å det virk so m eg må spør han om han kan pass på lillenurke så  eg kan ta meg en dusj,eller gjør husarbei som eg ikke ha fått gjort.det e så sliiitsomt,å eg føl  ikke at vi har det bra,elendi sex,han berre gjør det han ska åsså trur at det e sånn det ska va.kordan e dokkers manna? nånn som har nå gode råd tell ei utslitt nybakt 2 barns mor?[:(][:(][:(][:(]

off ikke bra dette....eg er VELDIG HELDIG med min samboer.han er veldig flink og hjelper til og koser seg masse med årt nurk...ikke godt å si ka man skal gjøre nei....off[&:]

Kan du ikke spørre ham hva han har overskudd til å hjelpe med når han kommer hjem fra jobb?
Og det med å MÅTTE spørre er noe som ligger naturlig til for det er vel vi mødre som styrer mest med nurkene våre, og mannfolka kanksje føler seg i veien...? Men må ærlig innrømme at det kan være slitsomt. Jeg spør sambo seff altfor sent og da ER jeg OVERsliten og blir for irritabel.

Tror det er veldig viktig å kommunisere. Noen mannfolk trenger en pekepinn...
Her i gården tar sambo nurket hver morgen i helga slik at jeg får sove litt lengre og hente meg inn igjen.
Når det gjelder sex så er det tid til hverandre som ofte kreves for at ting skal bli bra igjen. Men SNAKK sammen!

ORIGINAL: Irene30

Kan du ikke spørre ham hva han har overskudd til å hjelpe med når han kommer hjem fra jobb?
Og det med å MÅTTE spørre er noe som ligger naturlig til for det er vel vi mødre som styrer mest med nurkene våre, og mannfolka kanksje føler seg i veien...? Men må ærlig innrømme at det kan være slitsomt. Jeg spør sambo seff altfor sent og da ER jeg OVERsliten og blir for irritabel.

Her i gården tar sambo nurket hver morgen i helga slik at jeg får sove litt lengre og hente meg inn igjen.
Når det gjelder sex så er det tid til hverandre som ofte kreves for at ting skal bli bra igjen. Men SNAKK sammen!

Signerer denne til de grader... KOMMUNIKASJON er tingen. Samtidig er nettopp det noe av det vanskeligste i verden. Kvinner og menn kommer tross alt fra to ulike planeter, så ikke rart vi får språkproblemer iblant. Men ta utgangspunkt i at dere egentlig vil det samme (leve lykkelig alle deres dager), men har bare to ulike tilnærmingsmåter. Om dere likevel ikke kan greie å nå hverandre helt, oppsøk familiekontoret der du bor, de gir gratis samlivsterapi/veiledning til alle par som trenger det, og prioriterer det spesielt dersom det er barn inne i bildet. Har prøvd det selv og det er faktisk ganske spennende ettersom man lærer ganske mye om seg selv også da...

ORIGINAL: Irene30

signerer denne.som jeg skulle skrevet det selv[:D]

Back
Topp