Mannfolk...

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Mannen min sa i dag, "siden du har bursdag så må du få kake!"
"Kan du lage sjokoladekake?"

Så, jeg har laget sjokoladekake i dag :rolleyes::hilarious:

Flere som har slike menn? :laughing002:laughing002

Mannen min er en drøm på de fleste områder og er super fornøyd med han. Men en ting han er håpløs på er å lage mat. Så hvis han skal fikse middag blir det Grandiosa. Så jeg måtte også ha fikset den kaka selv:laughing021

Gratulerer med dagen!
Mannen min hadde kjøpt kake om han ikke bakte den selv.

Gratulerer med dagen! Jeg baker også min egen bursdagskake. Fruen er god på matlaging, men håpløs når det kommer til baking :laughing002

Gratulerer så mye med dagen :smiley-bounce016

Ang kake, tror jeg min hadde klart det fint. Men tror ikke han har tenkt på det :knegg: må spørre om jeg får kake i år, teste om han kan:angel9

Hehe, JA! Men det er i grunnen koselig at jeg kan noe som han ikke er så flink til! Han setter sånn pris på alt jeg lager til han også!

Jeg har nemlig en supermann som er stor og sterk og smart og fikser alt!
Godt at han er dårlig på matlaging sånn at jeg kan være flinkest i NOE :joyful:!

Gratulerer med dagen!
Her hadde han nok måttet kjøpe kake til meg :p

Gratulerer med dagen:D Jeg har også mann som er håpløs på kjøkkenet. Her har han stått for middagen de siste dagene pga jeg etter et inngrep har måtte tatt det helt med ro. Har siden jeg kom hjem fra sykehuset på onsdag, bare fått noe med pommes frites og frossenpizza:joyful:

Hos oss er det omvendt, er jeg som er håpløs på kjøkkenet :hilarious: Mannen min er kokk, så blir skjemt bort med mye god mat :Heartred

Back
Topp