Mannfolk

MTDC

Forumet er livet
VIP
Mannfolket skulle ut med jobben i KVELD.. Nå har jeg ikke hørt fra han på fire timer.. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig sur.. Han kommer sikkert ikke hjem før på morgenen, også blir jeg alene med ungene.. Det er lov si fra om at det er fest man skal på.. Blæh!

Sniker.. og blir sur på mannfolket ditt på dine vegne!
Hihi.. Han får igjen i dag.. Ikke søren om han kan snike seg unna å hjelpe til med barna.. Han kom hjem kl fem og kl sju fikk han klar beskjed at siden han kom hjem kl elleve i går så hadde han værsågod og stå opp med oss..

Dumme mannen! Det hender jeg lurer på om man automatisk blir litt dum når man blir voksen om man har utovertiss.
Liker at du vekket ham!:D Hihi..

Dumme mannen! Det hender jeg lurer på om man automatisk blir litt dum når man blir voksen om man har utovertiss.
Liker at du vekket ham!:D Hihi..
Haha.. Det er hans egen skyld at han er sliten og trøtt i dag.. Ville tatt hensyn om han hadde sagt fra på forhånd, men han spurte ikke meg om det var greit for meg å være alene med jentene og da får han hjelpe til..

Vil forresten ha tilbake barna mine:-P Storesøster har begynt å våkne kl sju! Det er da ho står opp med faren i ukedagene, så nå våkner hun sju uansett.. La seg kvart på seks i går da:-P

Å fysj, sint på mannfolket! Teit gjort å kjøre sitt eget løp slik!!!

Å fysj, sint på mannfolket! Teit gjort å kjøre sitt eget løp slik!!!
Ja.. Men han har bare vært god i dag og hjelper til, så da gjør det ikke noe:-)

Back
Topp