Mannfolk

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
De sier at vi kvinnfolk er så trege.. pøh,her er det totalt omvendt,jeg er bestandig først ferdig til alt! Idag sku vi ut og rydde i anekset for og få plass til en sofa der inne,spurte han kl 12 om vi sku begynne så vi ble tidlig ferdig,klokken er nå 13.30,han har akkurat fådt buksa og gensern på seg,men han er ikke klar enda,for han må se ferdig drømmedesign,for og se hvordan huset ble til slutt. Så etter det skal ham vell ta en kopp kaffe og en røyk,så vi er vell ute av huset i 3 tiden,3 timer etter at jeg var klar til og begynne,og da har det gått så lang tid at jeg ikke gidder mer. :S slik er det bestandig,uansett hva,om vi skal på butikken og handle og,jeg gidder ikke og ta på sko og jakke før han har tatt sko og jakke på,for da vet jeg at han er klar.. blir gaaal av trege folk!!!! Skikkelig klage tråd dette her :p

:laughing002 Sånn er min også :rolleyes: Og ja, det er til å bli gal av. Så her sitter jeg og maser til han er klar, så tar jeg på meg sko og jakke. Må alltid beregne en halvtime ekstra.

Her er det vel ca 50/50, halvparten av gangene er jeg kledd/klar først og halvparten av gangene han:) Igår for eksempel, når vi skulle på IKEA, kunne vi vært ute av døra sikkert 1 time tidligere. Men han somla så innmari:P

Vel, her kan jeg gjøre meg klàr og to unger, og alikevel må vi vente på han....

Vel, her kan jeg gjøre meg klàr og to unger, og alikevel må vi vente på han....

Samme her,bortsett fra at vi har bare en unge foreløpig da ;)
Men det er ofte jeg er treig også. Blir gal om han skal kle på junior, for det tar sånn tid og så bare tøyser de.

Jeg er bestandig den som er først ferdig og ute av døra. Jeg når og gå å hente posten før han har fådt på seg jakka,som oftest når jeg å koste trappa og :p så her i huset er det ikke snakk om at det er kvinnfolka som er treg..

Det kommer veldig Ann på hva vi skal her i huset, er det noe med svigerfamilien smedhjelper være nokså treg av meg.. Jeg har så mye hormoner om dagen, så alt ved de irriterer meg :p Hehe. Men ellers er jeg nokså kjapp til å gjøre meg ferdig til å gå. :)

Back
Topp