Polly32
Blir kjent med forumet
ER så utrolig lei meg og sint på mannen min akkurat nå. Får 1 måned siden flyttet vi fra Stavanger til Oslo. Det er her han har jobbet de siste årene og pendlet. Han er oppvåkst på Østlandet og har en del barndomsvenner her. Jeg derimot kjenner ingen her, og familien min bor på Island. I dag fikk vi faktisk besøk fra Stavanger, som var jo bare så koselig, men måtte nesten kaste de ut siden han hadde også laget en avtale med to av sine kompiser uten å snakke med meg selvfølgelig. Men helt ok, de er hyggelige karer de. Så de kommer og gutta tar seg litt øl og jeg sitter her sammen med de og prater med de. Men så står de opp og skal ut på byen og mannen min med, og spør meg foran de om det ikke er greit. Hva skal jeg si? Selvfølgelig vil jeg ikke være hun gravide dama som ikke vil gi mannen sin lov til noen ting, men jeg er ekstremt såret. Han kunne jo ha fortalt meg om denne avtalen på forhånd. Det skal også sies at han har jobbet natt den siste uken og jeg derfor vært alene hjemme hver kveld.
Så nå sitter jeg her aleine, savner vennene mine i Stavanger så enormt og tenker på hvorfor jeg er her. Er det slik det kommer til med å bli?
Beklager sytingen, men er veldig lei meg og har ingen å snakke med i øyeblikket. Kanskje overreagerer jeg og, men jeg synes at han kan i hvertfall snakke med meg om slike ting på forhånd.
Så nå sitter jeg her aleine, savner vennene mine i Stavanger så enormt og tenker på hvorfor jeg er her. Er det slik det kommer til med å bli?
Beklager sytingen, men er veldig lei meg og har ingen å snakke med i øyeblikket. Kanskje overreagerer jeg og, men jeg synes at han kan i hvertfall snakke med meg om slike ting på forhånd.