mannfolk!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Jeg trenger råd!

Jeg har en sambo som har vært tett i alle kanaler i en god stund nå - i tillegg til å være generelt dårlig.
Nå ligger han på sofaen med vondt i ørene, HELT røde øyne (aldri sett så røde øyne før) og føler seg ikke bra... Som mannfolk flest er han sta og har nektet å gå til legen...
Har dere noen tips til hva dette er, hva som kan gjøres?

Prøver å få han til å gå til legen i morgen, eller burde vi gå på legevakten?

jeg er litt streng der og sier alltid at viss man ikke gjør noe med det, oppsøker hjelp o.l så kan man heller ikke syte! ;) hater syting også gjør ikke folk noe med det som plager de. 

lykke til med mannen ;) 

(aner ikke hva det kan være dessverre).

LadyOnHeels skrev:
jeg er litt streng der og sier alltid at viss man ikke gjør noe med det, oppsøker hjelp o.l så kan man heller ikke syte! ;) hater syting også gjør ikke folk noe med det som plager de. 

lykke til med mannen ;) 

(aner ikke hva det kan være dessverre).

Han syter igrunn ikke så mye, sier bare at han er klein :P nå ligger han  å sover, så kan ikke klage på det :P

Jeg tipper en betendelse avnoe slag.. forvinner heller ikke om man ikke tar noen pillererererer:) MEN send ham på legevakten.. som oftest er det fordi man ikke har tid i arbeidstiden.. hehe

Det ville jeg gjort.. kanskje til og med at det forsvinner etter få dager om man bare får starta på kuren

lilyofthevaley skrev:
Jeg tipper en betendelse avnoe slag.. forvinner heller ikke om man ikke tar noen pillererererer:) MEN send ham på legevakten.. som oftest er det fordi man ikke har tid i arbeidstiden.. hehe

Det ville jeg gjort.. kanskje til og med at det forsvinner etter få dager om man bare får starta på kuren

Jeg tror jeg tvinger han til å være hjemme fra jobb i morgen, også får han få en hastetime hos legen :) 
De sa på jobben i dag at han så jævelig ut og burde gå hjem :P

Visst han ikke vil gjøre det for seg selv,så spør du om ikke han kan gå til legen for din og den lille sin skyld...
Bare forklar at du blir bekymret og redd, og at det ikke er noe bra for deg som gravid eller den lille..

Det går mye rart for tida, så ikke lett å si hva det kan være...men visst det er noe smittefare så er det jo faktisk litt sant i det at det kan være skadelig for deg og den lille nå.

Heleneholt skrev:

lilyofthevaley skrev:

Jeg tror jeg tvinger han til å være hjemme fra jobb i morgen, også får han få en hastetime hos legen :) 
De sa på jobben i dag at han så jævelig ut og burde gå hjem :P

det gjør du lurt i ;) god bedring til mannen din!

Back
Topp