Mannfolk...!

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Vi har utrolig nok barnefri, nesten helt da bare Liam er hjemme så vi ble enige om å kose oss litt ekstra så i dag sto jeg opp og lagde den frokosten og dekte på ute..

Var inne og ba mannen som fikk sove lenge om å stå opp 3!! ganger..endte opp med at jeg var halvveis ferdig med å spise før han klarte komme seg ut..ikke skjønner han hvorfor jeg ble sur heller

Kryss fingre for jobb intervjuet mitt idag!!!

Vil du se bilder av frokosten min er de på bloggen(bv vil ikke ha bildene mine)

http://magnus-tara.blogspot.com/

LOL.... Kjenner meg GODT igjen her ja

Lykke til på intervju i dag!!!

Jøss, bare 3 ganger? Her må jeg vekke ham ørten ganger før han får ræva ut av senga. Er like vanskelig å få ham til å legge seg. Jeg må som regel være oppe til han går og legger seg (og da må jeg minne ham på flere ganger om å legge seg) ellers sitter han oppe halve natta og vel så det. Etter snart 4 år har han fremdeles ikke fått med seg at de små våkner tidlig, og da har vi heller ikke de ungene som våkner grytidlig. Jeg bor sammen med norges mest bortskjemte 42-åring faktisk. Det er mer som å ta seg av en 16-åring enn å bo sammen med en 42-åring. Men lykke til da. :P

Det så godt ut!!
Hehe, typisk mannfolk.

Lykke til på intervju

Hehe..godt å høre at det er flere

Takk for det, er så nervøs..hater intervjuer, og denne jobben har jeg sååå lyst på!!!

Her er han opp før meg, selv om han av og til legger seg senere ;-)
Men det betyr ikke at alt klaffer alltid..sånn som når jeg har laget middag og tenker at vi skal spise på verandaen, og han sier han vil spise inne.
Da hender det vi spiser hver for oss altså ;-p

Tvi tvi på intervju i dag!

mmmmmmmmmm snill er du :)

Hehe..mannfolk skjønner ikke alltid at vi syns det er veldig koselig å spise sammen, skal ikke mye til for å glede oss

Hehe! Kjenner meg godt igjen.. Her må jeg mase i alle fall ti ganger før han får dradd seg opp av senga. Han tror vel at jeg ikke trenger å bruke litt tid på å våkne på morgenen siden jeg spretter opp med en gang han våkner.. Hehe

Hehe..jeg er like trøtt men siden han ikke står opp må jo jeg det..Liam smører ikke maten sin selv ennå så

Back
Topp