Mannfolk!!!

maltesers

Forumet er livet
Jeg tenkte å rydde leiligheten! Men jeg har en sambo som kun har sitti på ræva i heeeeleee helga! Greit nok å slappe av, men når huset ser ut som det gjør så er det greit å kunne bruke øya!!
Spurte om han kunne steike rundstykker som vi skulle ha til frokost. "kanke du`a" åhh, da sa jeg at jeg skulle lage middag, også sa han ingenting.. også satt jeg der en halv time til før jeg reiste meg opp å gjorde det "jeg skal ta det jeg" sæææærlig! Også sa jeg at vi måtte ta leiligheten idag og da svarte han meg ikke en gang!!!

Flere som har ubrukelige mannfolk innimellom???[8D]

Kjenner meg igjen der ja!!
Enten så er han helt ubrukelig, ellers så er han ryddenazi, og JEG er den store stygge ulven[:-]

MHM!!! Sånn er det her og!!!

Og han hadde en periode han var såå bestemt på at vi måtte rydde inn i oppvaskmaskina med en gang vi var ferdige med å spise...... men gjør han det.... neida!!

ja absolutt!!!! Maset går i ett sett nå.. hehe,.. men i og med at jeg slet kraftig med bekkenløsning sist svangerskap. så gjør jeg alt jeg kan nå for å forebygge, sånn at jeg kanskje ikke får d så kraftig... jeg tar meg av klesvask, litjpia,matlaging ++++.. mens han må skifte på senga, støvsuge osv.. men det sKJER jo ikke:P

urettferdig altså!!

Back
Topp