Huff, hadde jeg valgt hadde jeg ikke blitt gravid rett før ferien... vi er et ganske sosialt par, og har ikke for vane sitte hjemme. Nå derimot tåler jeg ikke lukta av alkohol og røyk, blir kvalm og kaster opp.(slutta å røyke v positiv test) Desverre ser det ikke ut til at samboeren forstår seg på dette, sjøl om jeg prøver å forklare det. Har ikke lyst til å bli med på sammenkomster eller vennetreff der jeg vet at det skal drikkes og røykes, men har sagt fra at han bare må dra. Jeg blir med hvis det ikke er langt unna, slik at jeg kan gå hjem når det blir for ille. Nå skulle samboeren ut med flere vennepar på båt-tur og jeg takket nei, siden det ikke er så lett å snike seg unna i en båt. Samboeren ble da irritert fordi jeg ikke vil være med på noe lenger, og reiste av sted uten å si hadet engang. Kjenner jeg er mektig oppgitt, blir ikke noe bedre av alle hormonene som raser rundt i kroppen heller da...Gidder ikke å forklare det for han flere ganger, så tror jeg skal finne meg ei hule å bo i til babyen er ute... Unnskyld, ble langt og sytete innlegg dette her, men måtte bare får det ut. Ingen vet om graviditeten enda, så har liksom ingen å snakke med heller...