Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Så bra[:)][:D]
Her kan jeg til nød sende mannen på MATbutikken for å handle 1-2ting.
Noe annet går ikke.[&:]
Sambo kjøpte faktisk 3 ting for meg i dag. Han fikk med detaljert lapp da...
Ja det kan til nød gå med detaljert lapp til sambo og, men det går en grense. [8D][;)]
For han klarer ikke å kjøpe riktig av noenting[8D]
Jeg kan liksom ikke skrive "agurk, tomat, eller salat".
For han vet ikke HVOR mange, eller HVORDAN salat[8|]
Engang skulle han kjøpe salat med hjem, han kom hjem med hjertesalat. Joda salat det, men ikke helt sånn jeg hadde tenkt. Tanken var nok god[:D]
Og den var utrolig god den hjertesalaten[8D][:D]
Så bra[:)][:D]
Her kan jeg til nød sende mannen på MATbutikken for å handle 1-2ting.
Noe annet går ikke.[&:]
Sambo kjøpte faktisk 3 ting for meg i dag. Han fikk med detaljert lapp da...
Ja det kan til nød gå med detaljert lapp til sambo og, men det går en grense. [8D][;)]
For han klarer ikke å kjøpe riktig av noenting[8D]
Jeg kan liksom ikke skrive "agurk, tomat, eller salat".
For han vet ikke HVOR mange, eller HVORDAN salat[8|]
Engang skulle han kjøpe salat med hjem, han kom hjem med hjertesalat. Joda salat det, men ikke helt sånn jeg hadde tenkt. Tanken var nok god[:D]
Og den var utrolig god den hjertesalaten[8D][:D]
Da vil jeg si han er flink jeg, for her bruker vi knapt annet enn hjertesalat![:D]
Det er ikke så lett for dem å vite sånt da, hvis det ikke står. Men en agurk er jo en agurk liksom da.[8|] Liker helst å kjøpe grønnsaker selv jeg da, for jeg er litt nøye med om de er friske og fine eller ikke.[;)]
Ja sambo kjøpte med agurk fra Rema her når de var så billige.
Kom hjem med lange tynne "ekle" saker.. jeg liker at agurken er tykk og fast...De ble nå spist opp fort uansett[8D]
ORIGINAL: pupple
Kjøpte 110 nå Camika, den var stor til han, men ikke veldig stor[:)]
Så de hadde 50% der henne ja.......[:-] Bare 30% her..[>:]
Tenkte lage en tråd her, om hvis noen kom over en dress, så send den hit, for her er det tomt.[:o]
men plutselig ringte han og sa han hadde noen ærend der ute, og jeg spurte pent om han kunne ta en titt. Det var jo bare 1 ting og handle dette da.. [;)] den siste de hadde!!! ikke drømmefarven min, men bare han er varm og tørr og liker den sjøl er mor fornøyd!!!!!
han blei litt stressa da jeg måtte skjekke opp i om dette virkelig var rett pris, om den var tec eller tec+ osv osv[8D] ber du går ud sjøl altså[&:][:D]
det var kjat og vokse fra sko...
fik du en reimatec+ til 750??????????? da sier jeg WOW, og løp og kjøp en te meg au, så selger jeg denne på finn[8D][:D]
det skjønner jeg! kommer du over det igjen, så sms meg[:D] jeg kan jo ha en enda større liggende og.............[8D]
og jeg tenkte jo jentene skulle arve dene og... men nei, da mått de ha rosa eller lilla, fikk hakeslepp[:D]
min kjære var ikke helt fornøyd første gang han så reima-prisen..[8D] det var babymodellen, og til full pris.. det var helt til han så de kom inn knusk tørre fra øs pøs regn-vær, da var det bra kjøp da!
Det gjør igrunnen jeg også. Nå vinterstid er det uansett mye dårlig agurk å få synes jeg, sånn vassen inni f.eks., og det synes jo ikke utenpå.[&o]
Jeg klemmer alltid godt på den.
Du vet hvorfor de blir vasne? Da har de vært frosne. Eller vært utsatt for kulde. Ikke så lett med den sprengkulda vi har hatt nå da[&:]
Det som også er dumt. Er at mange plasser så har de agurkene liggende i kjøledisk når de ligger fremme. På Kiwien som jeg handler på så har de det. (ikke på rema)[;)]
Agurker oppbevares best i romtemperatur (samme som tomater).
Så når de først har havnet i kjøledisken, så må man holde de i kjøleskapet hjemme og. Tar du de frem på benken blir de vasne ganske fort[&:]
det skjønner jeg! kommer du over det igjen, så sms meg[:D] jeg kan jo ha en enda større liggende og.............[8D]
og jeg tenkte jo jentene skulle arve dene og... men nei, da mått de ha rosa eller lilla, fikk hakeslepp[:D]
min kjære var ikke helt fornøyd første gang han så reima-prisen..[8D] det var babymodellen, og til full pris.. det var helt til han så de kom inn knusk tørre fra øs pøs regn-vær, da var det bra kjøp da!
Her setter de stort sett uansett på regntøy om det regner, så jeg tror ikke noen av våre dresser har vært testet i regnvær. Når det var som våtest her i høst ble Isabelle våt hver eneste dag selv med regntøy, regnvotter og Viking Thermo, for det er jo alltids åpninger vannet kan komme inn i.[8D]
Hvis du så i den andre tråden min så har jeg ingenting å utsette på Reflex-dressene som de har hatt i vinter heller, Isabelle har vært god og varm hun (og vesla har stakkars ikke vært så mye ute), men når jeg da altså kom over SÅ billig Reima-dress så ropte den på meg.[;)]
Her setter de stort sett uansett på regntøy om det regner, så jeg tror ikke noen av våre dresser har vært testet i regnvær. Når det var som våtest her i høst ble Isabelle våt hver eneste dag selv med regntøy, regnvotter og Viking Thermo, for det er jo alltids åpninger vannet kan komme inn i.[8D]
Hvis du så i den andre tråden min så har jeg ingenting å utsette på Reflex-dressene som de har hatt i vinter heller, Isabelle har vært god og varm hun (og vesla har stakkars ikke vært så mye ute), men når jeg da altså kom over SÅ billig Reima-dress så ropte den på meg.[;)]
så godt at ikke det er bare meg klær rooper på.. trodde jeg hadde stemmer i hodet jeg, godt¨å få det avkrefta[:D]
så reflex er og bra, greit å høre[:)]
noe som jeg syns er bra; småens dress som han har brukt snart to sesonger er tydelig slitt på knær og i rompa, men han blir utrolig nok likevel ikke våt[:)] snupp sin går jo for 3 sesong nå.. den holder og den er mindre slitt, ho leker på en anna måte. IMPONERT!
Ang AGURKER: de er ofte blassere i fargen nå syns jeg!