mannfolk og strikkegensere...

Javelin

Forelsket i forumet
nei NÅ altså!!! nå får den mannen jeg bor i hus med bare dasse rundt i hettegensrene sine og syns at vintrene er kalde, nå GIIIIR JEG OPP!!! 
etter å ha leitet meg igjennom godt og vel 5-6 HUNDRE herregensere på Ravelry hvorav ca halvparten av dem var fine og 20 av dem var NYYYYDELIGE så likte han EN...og det var den ene uten oppskrift til.

etter mange måneders leiting, spørring og graving rundtom til dem som hadde hatt den genseren på prosjektlisten sin, fant jeg en dame (var det i New Zealand eller noe sånt sprøtt?) som fortsatt hadde bladet med oppskriften, som hun gladelig sendte til meg, gode snille damen <3

Denne genseren var strikket i Rowan Country, et garn som SELVSAGT var utgått, noe annet ville jo vært for enkelt, fant en del garn med samme strikkefasthet...men ikke akkurat den fargen som AKKURAT den genseren var strikket i...og da var den jo ikke interressant lenger for mannfolket her 

har lagt hele genserprosjektet litt på hylla, men snublet hin dagen over TO gensere på Ravelry som han likte og som det kan skaffes garn til!! 

den ene uten oppskrift.....

og den andre på finsk..... ei saa peittää

DUMME MANN! BARE FRYS!!! 

heretter skal jeg ikke høre ETT ORD fra ham om at jeg har mange babyprosjekter på pinnene...

Ha ha ha! Takk for en god latter!

hahahahahaha =))))))

Back
Topp