Ååå blir så frustrert av mannen min, han har så god tid på alt som gjelder av å få ting gjort.... Har kjøpt inn ting litt og litt som er viktig å ha klart. På torsdag kjøpte jeg kommoden som jeg har ønsket meg lenge. Men mannen har sakt at vi ikke trenger å kjøpe den for er en god stund til fødsel. Men så dro jeg selv og kjøpte den, fikk en venninne til å hjelpe meg. Så kom jeg hjem, så sier han: hva har du gjort nå? Kjøpt kommoden sånn at jeg får satt i gang med å legge inn klær osv. Men herregud da vi har jo så god tid... Å i går kjøpte jeg kremer,ammepute og stellematte. Så fikk jeg høre av han, har du handlet igjen.... Hva har du kjøpt nå? Bla bla bla. Han kommer ikke enda... Nei han kommer ikke enda, men jeg begynner å bli stor og sliten. Å det "klør i fingrene" så vil ha alt klart nå. Men sa at fra nå kan alt skje. Er deres menn sånn? At de har god tid på bebyting? Hvis jeg ikke hadde handlet og gjort ting selv så hadde vi vel stått på sykehuset med ungen i armene og ingenting klart
Det eneste han har gjort er å bestille Ole brumm wallstickers som han vil pynte på rommet.